رقابتهای جودو قهرمانی پیشکسوتان جهان با کسب سه  مدال برنز برای نمایندگان کشورمان همراه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، این مسابقات در ده رده سنی و اوزان مختلف به میزبانی امارات در ابوظبی برگزار شد که نمایندگان کشورمان موفق به کسب دو مدال برنز شدند. علیرضا خورنگ، احمدرضا احمدی و بیژن عزیزی موفق به کسب مدال برنز شدند.
 
در وزن 66 کیلوگرم رده سنی 35 تا 39 سال علیرضا خورنگ دور نخست استراحت داشت ، سپس "سامئولوف" از روسیه را شکست داد و دور سوم به نماینده آذربایجان باخت و به گروه بازنده ها رفت. وی در این مرحله با برتری مقابل "بوسنان" از فرانسه به نشان برنز دست يافت. در این وزن آذربایجان طلا گرفت و نماینده دیگری از فرانسه به نشان برنز دست يافت.
 
دروزن 60- کیلوگرم همین رده سنی احمدرضا احمدی با برتری مقابل مغولستان و آلمان ه و شکست برابر دو جودوکار از روسیه صاحب مدال برنز شد. در این وزن دو نماینده از روسیه طلا و نقره گرفتند. 
 
بیژن عزیزی هم در وزن 90- کیلوگرم رده سنی 30 تا 34 سال با پیروزی مقابل "تاکاشیما" از ژاپن و "آلونسو" از برزیل دور سوم مقابل "الکان رجبلی" از آذربایجان باخت و در گروه بازنده ها هم "دریوف" از فرانسه را شکست داد و برنز گرفت. در این وزن هم آذربابجان و اکراین طلا و نقره گرفتند. ضمن اینکه در رده سنی 50 تا 54 سال و وزن 81- کیلوگرم سیاوش نظری در جای پنجم ایستاد.