کارگردان "رخنه" از آغاز تدوین همزمان این سریال خبر داد و اعلام کرد تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی در لوکیشنی در محدوده بازار تهران ادامه دارد.

حسین تبریزی در این زمینه به خبرنگار مهر گفت: تاکنون حدود 40 درصد از سریال مقابل دوربین رفته است و گروه اکنون در محله‌ای نزدیک بازار تهران مستقر هستند و لوکیشن مربوط به خانه وحید با بازی علیرضا جلالی تبار را تصویربرداری می‌کنند.

وی افزود: در این سکانس معصومه با بازی زیبا بروفه متوجه می‌شود که همسرش وحید قرص‌های مُسکن بسیار قوی استفاده می‌کند، او با ناراحتی از خانه بیرون آمده و...

به گفته تبریزی در این سکانس زیبا بروفه، علیرضا جلالی تبار، عنایت بخشی ، نیلوفر شهیدی و امیر غفارمنش مقابل دوربین می‌روند.

مجموعه تلویزیونی "رخنه" برای پخش در ماه صفر از شبکه دو تولید می‌شود و درباره مردی تقریبا پنجاه ساله به نام وحید است که کارگاه ساخت ابزار تعزیه و عزاداری مثل علم، کتل، چلچراغ و طبل دارد. او که این شغل را از پدرش به ارث برده، با مشکلی روبه‌ رو می‌شود که حل آن ساده نیست.

علیرضا جلالی تبار نقش وحید را در "رخنه" بازی می‌کند، زیبا بروفه نقش همسر و عنایت بخشی در نقش حاج محمود، یکی از بازاریان قدیمی و پدر همسر وحید ظاهر می‌شود، امیر غفارمنش نقش حکمت و نیلوفر شهیدی نقش خواهر وحید را بازی می‌کند. اشکان اشتیاق، زهرا سعیدی، آتش تقی پور و مینا جعفرزاده نیز دیگر بازیگران این سریال هستند که به تهیه‌کنندگی مسعود اطیابی و حسین تبریزی ساخته می‌شود.