کرمانشاه - خبرگزاری مهر: 15 پروژه عمرانی بسیج سازندگی استان کرمانشاه همزمان با آخرین روز هفته بسیج به صورت همزمان در سراسر استان کرمانشاه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، 15 پروژه عمرانی محرومیت زدایی بسیج سازندگی استان کرمانشاه بعد ظهر چهارشنبه به صورت نمادین و با حضور فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر، معاون عمرانی استانداری کرمانشاه، جمعی از فرمانداران و مدیران کل، فرماندهان سپاه شهرستانهای استان کرمانشاه و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در محل تالار بعثت کرمانشاه افتتاح شد.

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: امروز 15 پروژه عمرانی محرومیت زدایی شامل سالن ورزشی، مسجد، کتابخانه، مدرسه، غسالخانه و... در سراسر استان کرمانشاه به طور همزمان افتتاح شد.

علیجان حبیبی گفت: اعتبار این پروژه ها که امروز با حضور سردار حزنی، فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر افتتاح شد توسط قرارگاه خاتم الانبیا و البته کمک های مردمی تأمین شده است.

حبیبی تصریح کرد: قرارگاه خاتم الانبیا طی یک قرارداد به ارزش 5 میلیارد تومان 130 پروژه را به بسیج سازندگی استان کرمانشاه واگذار کرده است که تا کنون 850 میلیون تومان آن در چند مرحله تأمین و 41 پروژه از 130 طرح مذکور هم به بهره برداری رسیده است.

وی 15 پروزه افتتاح شده امروز را در راستای قرار داد مذکور عنوان کرد.