بوشهر - خبرگزاری مهر: استاندار بوشهر از مناطق زلزله زده شهرستان دشتستان به صورت هوایی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون حسنوند استاندار بوشهر به همراه فرمانده انتظامی استان بوشهر و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با استفاده از یک فروند بالگرد از مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتستان بازدید کردند.

استاندار بوشهر به خبرنگار مهر گفت: تلاش داریم با بررسی کامل وضعیت مناطق زلزله زده تصمیمات مناسبی را برای خدمات رسانی بهتر و سریع‌تر به مردم مناطق زلزله زده داشته باشیم.

فریدون حسنوند اضافه کرد: همه مسئولان در منطقه حضور دارند تا با همکاری و تلاش گسترده شاهد خدمات‌رسانی بهتری به زلزله زدگان باشیم.

وی گفت: از نظر امنیتی شاهد تلاش بسیار خوبی از سوی نیروی انتظامی بوده‌ایم که گروه‌های بسیج و سپاه نیز در این منطقه حضور دارند و هیچ‌گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

استاندار بوشهر افزود: تلاش خود را خواهیم کرد تا کمبودی برای ارائه خدمات نداشته باشیم و عملیات امدادرسانی با تلاش گروه‌های مختلف ادامه دارد و نیازی به حضور مردم در برازجان نیست.

زمین لرزه‌ای به بزرگی 5.7 درجه در مقیاس ریشتر ساعت 17 و 21 دقیقه روز پنجشنبه شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان را لرزاند که پس‌لرزه‌های آن نیز همچنان ادامه دارد.