قم - خبرگزاری مهر: یکی از مراجع تقلید شیعیان ضمن تقدیر از تلاش‌هاي هيئت مذاكره كننده ایران در مذارات ژنو اظهار اميدواري كردند كه نتايج اين توافق براي كشور و مردم شريف ايران و منطقه بسيار سودمند باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دكتر محمد جواد ظريف وزير امور خارجه کشور و هيئت همراه صبح جمعه با حضور در بيت آيت الله العظمي صافي گلپایگانی با این مرجع تقلید ديدار و گفتگو كرد.

در ابتداي اين ديدار دكتر ظريف گزارشي از فعاليت‌ها و برنامه‌هاي وزارت امور خارجه و به خصوص نتايج مذاكرات ژنو را خدمت آيت الله صافي ارائه کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله صافی، این مرجع تقلید نيز در اين ديدار، از تلاش‌هاي هيئت مذاكره كننده تقدير و تشكر كرد و ضمن ابراز خوشحالي، اظهار اميدواري كرد كه نتايج اين توافق براي كشور و مردم شريف ايران و منطقه بسيار سودمند باشد.

استاد برجسته حوزه در ادامه افزود كه انشاء الله اين توفيقات ادامه داشته باشد و با حفظ حقوق و منافع مردم، عزت و سربلندي كشور اسلامي بيشتر شود.

آیت الله صافی، در اين ديدار كه به صورت محرمانه برگزار شد، رهنمودها و مطالب مهمي را ايراد فرمود و در پايان براي توفيقات ايشان و هيئت همراه دعا کرد.