ازنا - خبرگزاری مهر : نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل داروسازی ازنا اختصاص تسهیلات برای ترخیص مواد اولیه است که با جدیت برای حل آن پیگیری می کنیم.

عباس قائد رحمت در گفتگو با خبرنگار مهر ، با تقدیر از استاندار لرستان به خاطر بازدید از شهرستان ازنا اظهار داشت: در این سفر پروژه هایی که ضرورت داشت در تکمیل سفر گذشته ایشان بازدید شوند بررسی شد.

وی با اشاره به بازدید از داروسازی بایر افلاک شهرستان ازنا تصریح کرد: مشکل این واحد صنعتی اختصاص تسهیلات توسط بانک صنعت و معدن برای ترخیص مواد اولیه است که با جدیت برای حل آن پیگیری می کنیم.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش برای آغاز به کار گمرک شهرستان ازنا افزود: پس از گذشت حدود دو دهه از صدور مجوزهای گمرک ازنا در سال گذشته و سال جاری برای آغاز به کار آن تلاش زیادی شد و کد گمرکی آن اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه متاسفانه به رغم افتتاح رسمی در دولت گذشته این گمرک آغاز به کار نکرد اظهار داشت: در جریان سفر استاندار به نتیجه نهایی رسیدیم و گمرک به طور قطع تا هفته آینده آغاز به کار خواهد کرد.

قائد رحمت با انتقاد از آمار بالای بیکاری در شهرستان ازنا و استان لرستان خواستار همکاری و همدلی مدیران برای توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال در این استان شد.