مدافع ملی‌پوش تیم استقلال که هفته‌ها به خاطر مصدومیت غایب بود در تمرین امروز آبی‌ها پا به توپ شد و در تمرینات گروهی شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال عصر امروز شنبه تمرینات خود را پی گرفت. در این تمرین که از ساعت 15:30 در کمپ اختصاصی باشگاه استقلال برگزار شد آبی‌پوشان تمرین سبکی را انجام دادند. حواشی این تمرین به شرح زیر است:

* احمد جمشیدیان، امیرحسین صادقی، پژمان نوری و آندرانیک تیموریان غایبان تمرین امروز تیم استقلال بودند.

* آرش برهانی با 25 دقیقه تاخیر در زمین تمرین حاضر شد و با سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.

* امیر قلعه‌نویی که مشغول تماشای فیلم بازی روز گذشته استقلال برابر گسترش فولاد بود با پنج دقیقه تاخیر در تمرین حاضر شد.

* جی لوید ساموئل، پژمان منتظری، حنیف عمرانزاده، هاشم بیگ‌زاده، سیدمهدی رحمتی و محمد قاضی که روز جمعه در ترکیب اصلی استقلال قرار داشتند تنها به ریکاوری پرداختند و کمپ استقلال را ترک کردند. در این بین رحمتی باقی ماند و با سایر بازیکنان به بازی فوتبال پرداخت.

* سیروس دین محمدی و شاهرخ بیانی آنالیزوهای تیم استقلال نیز در این تمرین حضور داشتند و قبل از تمرین به آنالیز فیلم بازی روز گذشته برابر گسترش فولاد پرداختند.

* خسرو حیدری که ابتدا به طور انفرادی تمرین می‌کرد در ادامه به سایر بازیکنان ملحق شد و با آنها به تمرین پرداخت.

* در بدو ورود قلعه‌نویی به کنار زمین، دیگر اعضای کادر فنی به سمت وی رفتند و جلسه‌ای پنج دقیقه‌ای را در کنار زمین برگزار کردند.

* بازیکنانی که در تمرین حضور داشتند بعد از صحبت‌های مقدماتی مجید صالح، به گرم کردن پرداختند و پس از آن به کار با توپ و فوتبال درون تیمی پرداختند که امیر قلعه‌نویی از نزدیک این بازی را زیر نظر داشت و نکاتی را به آنها گوشزد کرد.

* اندک هواداران استقلال که در این تمرین حضور داشتند از کیفیت بد بازی تیم خودشان مقابل گسترش فولاد انتقاد کردند و تنها آندرانیک تیموریان را مورد تشویق قرار دادند.

* استقلال صبح فردا در مجموعه ورزشی انقلاب به تمرین بدنسازی می‌پردازد و تمرین عصر این تیم تعطیل خواهد بود.