تمرین امروز تیم فوتبال استقلال تهران در حالی برگزار شد که خسرو حیدری مورد تشویق امیر قلعه‌نویی قرار گرفت. همچنین پژمان نوری و احمد جمشیدیان هم در این تمرین حضور نداشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین عصر  امروز دوشنبه استقلال تهران در کمپ اختصاصی این تیم پیگیری شد. در تمرین امروز مجید غلام‌نژاد اولین تمرین گروهی خود را با استقلال انجام داد که بخاطر نحوه انجام تمرینات، رضایت امیر قلعه‌نویی در برخی موارد جلب کرد.

حاشیه‌های دیگر این تمرین به شرح زیر است:
* با توجه به حساس بودن دیدار استقلال مقابل سپاهان اصفهان، نزدیک به 150 تماشاگر در کمپ حضور داشتند و به تماشای تمرین پرداختند.

* در جریان این تمرین، امیر قلعه‌نویی چندین مرتبه با فریادهای خود سر مهدی نظری نشان داد که از عملکرد این بازیکن رضایت کامل ندارد. البته سرمربی تیم فوتبال استقلال خسرو حیدری را که به تازگی به تمرینات گروهی پیوسته، مورد تشویق قرار داد.

* کادر فنی استقلال به شدت پیگیری برنامه‌های این تیم در هفته‌های آینده بودند تا بتوانند با یک برنامه‌ریزی اصولی تمرینات خود را انجام دهند تا فشار زیادی به بازیکنان نیاید.

* منصور پورحیدری مدیر تیم فوتبال استقلال، به همراه شاهرخ بیانی و سیروس دین‌محمدی که آنالیزور استقلال هستند، به دقت تمرینات امروز را زیر نظر داشتند.

* پژمان نوری و احمد جمشیدیان غایبان تمرین امروز بودند تا غیبت‌های متوالی در تمرین آبی‌پوشان داشته باشند.

* در ابتدای تمرین در حالی که امیر قلعه‌نویی با رسانه‌های دیداری و نوشتاری مشغول مصاحبه بود، مجید صالح چند دقیقه‌ای برای بازیکنان صحبت کرد.

* پس از صحبتهای قلعه‌نویی، بازیکنان ابتدا زیر نظر مربی بدنساز دور زمین دویده و بدن‌های خود را گرم کردند. سپس در سه گروه 8 نفره به بازی آقا وسط پرداختند. در آیتم بعدی به مرور کارهای تاکتیکی برای دیدار سپاهان پرداخته و در بخش بعدی تمرین یک فوتبال درون تیمی را در قالب دو تیم زرد و صورتی انجام دادند.

* در این فوتبال درون تیمی خسرو حیدری عملکرد بسیاری خوبی داشت که به شدت مورد تشویق قلعه‌نویی و دیگر اعضای کادر فنی قرار گرفت. همچنین آرش برهانی نیز در نواختن ضربات نهایی با دقت عمل کرد که همین مساله باعث شد رضایت قلعه‌نویی را جلب کند.