تبریز – خبرگزاری مهر: مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز گفت: تیم ما در آستانه دیدار با تراکتورسازی از شرایط مطلوبی برخوردار است و امیدوارم هواداران بازی زیبایی را از هر دو تیم تماشا کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا سمندر شامگاه روز دوشنبه درخصوص ارزیابی خود از شرایط تیم فوتبال گسترش فولاد در نیم فصل دوم و همچنین  بحث نقل و انتقالات نیم فصل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه تیم ما پس از اردوی آماده سازی نیم فصل در تهران و بازی بسیار خوب در مقابل تیم مدعی استقلال و کسب نتیجه مناسب، در شرایط مطلوبی به سر می برد و آماده دیدار هفته هفدهم و دربی تبریز هستیم.

وی با اشاره به عملکرد خوب باشگاه گسترش فولاد در جذب بازیکنان در نیم فصل، عنوان کرد: درخصوص نقل وانتقالات نیم فصل ، به عقیده بنده عملکرد مناسبی داشتیم و بازیکنان خوبی را جذب کرده ایم  که می توانند مشکلات و نقاط ضعف تیم را برطرف کنند.

سمندر با بیان اینکه تلاش مسئولان باشگاه گسترش فولاد ایجاد زمینه مناسب برای عملکرد هر چه بهتر تیم در میادین مختلف است، گفت: جا دارد از حمایت های هیأت مدیره محترم و شخص آقای زنوزی که همواره همکاری موثری با باشگاه دارند، تشکر و قدردانی نمایم که علیرغم مشکلات بسیار، همچنان پشتیبان و حامی تیم هستند.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز در ادامه با اشاره به اینکه هواداران نقطه عطف فوتبال تبریز هستند، گفت: بنده همیشه و در تمامی مصاحبه هایم عنوان کرده ام که هواداران فوتبال تبریز نعمت بزرگی برای ما به شمار می روند و هر آنچه برای آسایش و راحتی آنان فراهم شود، کم است.

وی با تاکید بر اینکه در بازی جمعه گسترش فولاد و تراکتورسازی، هرتیمی که بهتربازی کند از سوی هواداران تشویق خواهد شد، گفت: امیدوارم همانطوری که در بازی رفت شاهد بودیم، هواداران و تماشاگران فهیم ما، بار دیگر در بازی جمعه فرهنگ و شعور والای خود را به نمایش بگذارند.

سمندر در پایان گفت: از اعضای کادر فنی و سرپرستی تیم بخاطر ایجاد همدلی و صمیمیت در میان بازیکنان، تشکر می کنم و امیدوارم که در آینده نیز شاهد تداوم این روند باشیم.