صدرنشین کنفرانس غرب رقابتهای بسکتبال حرفه‌ای NBA در حالی که تا آخرین لحظات مقابل آتلانتا با تساوی پیش می‌رفت روی درخشش تیم دانکن پانزدهمین برد فصل را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم سن آنتونیو اسپرز در ادامه رقابتهای بسکتبال حرفه‌ای NBA بامداد امروز سه شنبه پذیرای آتلانتا هاوکس بود. در این بازی که در حضور 17 هزار و 318 تماشاگر سالن "ای تی اند تی سنتر" برگزار شد میزبان در آخرین لحظات برتری 102 بر 100 را رقم زد.

"تیم دانکن" ستاره مشهور و اسپرز در این دیدار 23 امتیاز و 21 ریباند کسب کرد و ناجی تیمش شد. "جف تیگ" گارد تیم آتلانتا هم با 19 امتیاز بهترین بازیکن تیمش بود. این پانزدهمین برد فصل اسپرز بود. این تیم با برد امروز خود در صدر جدول کنفرانس غرب قرار گرفت.

پورتلند بلیزر در حضور 19 هزار و 203 تماشاگر سالن "مودا سنتر" برابر مهمان خود ایندیانا پیسرز 106 بر 102 پیروز شد. مثل دیدارهای قبل "مارکوس آلدریج" فوروارد تیم بلیزر ستاره این تیم بود. این بازیکن در بازی امروز 28 امتیاز و 10 ریباند برای تیمش کسب کرد. در این بازی "پل جورج" 43 امتیاز برای ایندیانا کسب کرد تا امتیازآورترین بازیکن هفته باشد.

صحنه‌ای از بازی بامداد امروز تیم‌های پورتلند بلیزر و ایندیانا پیسرز

جدال تیم‌های شیکاگو بولز و نیو اورلینز پلیکان در سالن "یونایتد سنتر" شهر شیکاگو بیشتر به یک جشنواره گل شباهت داشت که در نهایت با برتری 131 بر 128 نیو اورلینز خاتمه یافت تا 21 هزار و 615 هوادار شیکاگو با سکوت سالن را ترک کنند. "ری اندرسون" با کسب 36 امتیاز ستاره تیم نیو اورلینز در این بازی بود و نقش اصلی را در این کسب این برد ارزشمند ایفا کرد. این در حالی بود که "لیول دنگ" در ترکیب بولز 37 امتیاز کسب کرد و از این حیث بهترین بازیکن میدان بود. "کارلوس بوزر" دیگر فوروارد شیکاگو با کسب تنها 4 امتیاز در 26 دقیقه بازی کم فروغ ظاهر شد.

یوتا جاز هم در سالن اختصاصی خود(انرژی سلوشن) برابر هوستون راکتس 109 بر 103 برنده شد. "گوردان هایوارد" در این بازی 29 امتیاز برای یوتا کسب کرد و موثرترین بازیکن تیمش بود. این در حالی بود که "جیمز هاردن" در ترکیب راکتس 37 امتیاز کسب کرد و امتیازآورترین بازیکن میدان بود. 15 هزار و 801 نفر از نزدیک این بازی را تماشا کردند.

واشنگتن ویزاردز در کم تماشاگرترین بازی هفته برابر اورلاندو مجیک 98 بر 80 برنده شد. "ترور آریزا" گارد تیم ویزاردز با 24 امتیاز و 6 ریباند در این بازی دفاعی بهترین بازیکن میزبان معرفی شد. "آرون آفالو" هم در ترکیب تیم مجیک 21 امتیاز به دست آورد و بهتر از دیگر نفرات این تیم کار کرد. از این بازی تنها 12 هزار و 809 نفر دیدن کردند.

برچسب‌ها