تبریز – خبرگزاری مهر: تیم والیبال شهرداری تبریز هفته ششم رقابتهای لیگ برتر باشگاه های کشور را با پیکاری سخت در خانه تیم مدعی پیکان تهران سپری خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته ششم رقابتهای والیبال لیگ برتر باشگاه های کشور پس از لغو هفته پنجم به دلیل حضور تیم ملی در رقابتهای بین المللی و تعطیلی چهار هفته ای، عصر فردا چهارشنبه با برگزاری شش دیدار همزمان در شهرهای مختلف سپری می شود که طی ان در یکی از بازی های مهم دو تیم پیکان تهران و شهرداری تبریز برابر یکدیگر صف آرایی می کنند.

تیم شهرداری تبریز که از چهار بازی قبلی خود صاحب دو پیروزی و دو شکست شده است، در حالی به دیدار تیم پیکان خواهد رفت که پائولو ، یکی از بازیکنان تاثیرگذار خود را به همراه نخواهد داشت. غیر از این بازیکن، سایر نفرات شهرداری از جمله محمد غیاثی آماده دیدار با پیکان تهران هستند.

شهرداری با هدایت حسین معدنی در چهار بازی قبلی خود نمایش خوبی ارائه داده و نشان داده که نسبت به فصل گذشته تیمی منسجم تر و آماده تر است.

در سوی مقابل تیم پیکان نیز با بهبود مصدومیت بازیکنان آسیب دیده خود آماده مصاف با تیم خوب تبریزی است. پیکانی ها آخرین بازی خود در این رقابتها را برابر تیم شهرداری ارومیه پیروز شده اند. این تیم با هدایت فنی پیمان اکبری و با اتکا به بازیکنان خوبی که در اختیار دارد، در دیدار با شهرداری تبریز به دنبال کسب چهارمین پیروزی فصل خود خواهد بود.

هم اکنون تیم پیکان تهران با سه پیروزی و یک باخت با هشت امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و تیم شهرداری تبریز هم با دو پیروزی و دو شکست با هفت امتیاز در جایگاه ششم ایستاده است.

دیدار تیم های پیکان تهران و شهرداری تبریز از ساعت 17 فردا در تهران برگزار خواهد شد.