بجنورد - خبرگزاري مهر: رييس پليس راه خراسان شمالي گفت: بر اثر برخورد يک دستگاه سواري پرايد با وانت نيسان در محور جوزک اين استان، سه نفر کشته و سه تن هم مجروح شدند.

سرهنگ غلامحسين علي حسين‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: چهارشنبه شب در پي تماس تلفني با مركز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر وقوع يك فقره تصادف فوتي در كيلومتر شش محور جوزک، بلافاصله ماموران پليس راه چمن بيد و نيروهاي امدادي به محل حادثه اعزام شدند.

او اضافه كرد: در اين حادثه يك دستگاه سواري پرايد كه از استان گلستان به سمت بجنورد در حركت بوده با يك دستگاه وانت نيسان به شدت برخورد كرده كه متاسفانه بر اثر شدت جراحات وارده سه نفر در دم فوت مي کنند.

به گفته اين مقام انتظامي در اين سانحه سه نفر ديگر نيز به شدت مجروح شده که بلافاصله توسط نيروهاي امدادي به بيمارستان امام علي(ع) بجنورد منتقل مي شوند.

رييس پليس راه خراسان شمالي تصريح كرد: تمامي فوت شدگان و مجروحان اين سانحه رانندگي مجهول الهويه هستند.

سرهنگ عليحسين زاده بي احتياطي از جانب راننده سواري پرايد به علت تجاوز به چپ را دليل بروز اين حادثه ناگوار اعلام كرد.

او اظهار كرد: تجاوز به چپ خودروها در محور بجنورد به استان گلستان يكي از علل عمده حوادث ناگوار جاده اي در خراسان شمالي است که بر اثر بي احتياطي رانندگان روي مي دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، محور بجنورد- جنگل گلستان در حال حاضر دو طرفه است و به دليل تصادفات فراوان و شمار زياد تلفات رانندگي به جاده مرگ مشهور شده است.

پروژه راه‌سازی باند دوم بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان به مسافت 145 كيلومتر در قالب پنج قطعه در دست اجرا بوده و هم اکنون اجرای قطعه بجنورد به آشخانه در اولویت شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل قرار دارد.

بنا بر اعلام نهادهاي مسئول در حال حاضر حدود نیمی از تصادفات منجر به فوت محورهای خراسان شمالی در محور بجنورد- جنگل گلستان روي مي دهد.