مشهد - خبرگزاری مهر: راه اندازی خانه دارت در شهرستان های خراسان رضوی، برگزاری مجمع انتخاب رییس هیات بدمینتون خراسان رضوی، برگزاری استاژ داوری و مربیگری کاراته در گناباد عناوین اخبار کوتاه ورزشی این استان هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسوول کمیته دارت هیات انجمن های ورزشی خراسان رضوی گفت: خانه دارت ادارات پست شهرستان های تایباد، کاشمر و خواف راه اندازی شد.

مسعود قاسمی گفت: با همت اداره کل پست استان در مرحله دوم طرح توسعه دارت در شهرستان ها، خانه دارت ادارات پست شهرستان های خواف، کاشمر و تایباد روزهای 12 و 13 آذرماه افتتاح شد.

وی افزود: پس از تجهیز این ادارات به امکانات این ورزش مفرح، یک دوره کارگاه آموزشی و مسابقه با استقبال پرشور کارکنان این 3 اداره برگزار شد.

مسوول کمیته دارت هیات انجمن های ورزشی خراسان رضوی ادامه داد: تاکنون 8 شهرستان با همت اداره کل پست استان به امکانات ورزشی دارت تجهیز شده است و در فازهای بعدی افتتاح خانه دارت در 11 شهرستان دیگر استان در دستور کار قرار دارد

برگزاری مجمع انتخاب رییس هیات بدمینتون خراسان رضوی

دبیر هیات بدمینتون خراسان رضوی از تعیین تاریخ برگزاری مجمع انتخاب رییس جدید این هیات خبر داد.

مجید زرچی با اظهار داشت: بر اساس هماهنگی های به عمل آمده، روز 28 آذرماه مجمع انتخاب رییس جدید هیات بدمینتون استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: سه کاندیدا برای حضور در این انتخابات ثبت نام کرده اند.

زرچی همچنین از برگزاری مسابقات بدمینتون محلات مشهد خبر داد و گفت: امروز و فردا حدود 400 بانوی بدمینتون باز از شهر مشهد در مجموعه ورزشی سجاد با هم رقابت می کنند و پنج شنبه و جمعه هفته آینده مسابقات بدمینتون محلات آقایان برگزار خواهد شد

برگزاری استاژ داوری و مربیگری کاراته در گناباد

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گناباد از برگزاری دوره بازآموزی داوری و مربیگری کاراته ویژه بانوان خبر داد.

حسین شاهدوست گفت: یک دوره کلاس بازآموزی داوری و مربیگری کاراته ویژه بانوان فردا 15 آذرماه در سالن رزمی شهر گناباد برگزار خواهد شد.

وی افزود: مربیان و داوران سبک های کنترلی شهرستان در این دوره یک روزه زیر نظر مدرسان فدراسیون کاراته آخرین قوانین و روش های داوری و مربیگری را آموزش می بینند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گناباد همچنین به پیگیری رقابت های لیگ برتر فوتبال این شهرستان اشاره و بیان کرد: هفته ماقبل پایانی امروز و فردا با برگزاری 3 دیدار پیگیری می شود.

شاهدوست ادامه داد: از ساعت 14 امروز تیم فوتبال کیهان به مصاف پیروزی می رود، فردا نیز 2 دیدار برگزار خواهد شد که در آن تیم فوتبال اتحاد، رشناوند را پیش رو دارد و تیم ظفر بهاباد در برابر شاهین قرار خواهد گرفت.

وی یادآور شد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی روز دوشنبه 11 آذر ماه نیز دوره یک روزه آموزشی در خصوص بیماری دیابت همزمان با هفته دیابت با حضور کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار شد.

تیم جودو شانس زیادی برای اول شدن در گروهمان دارد

سرمربی تیم جودو امید چناران گفت: باوجود باخت در دیدار اول لیگ دسته یک جودو کشور، شانس زیادی برای اول شدن در گروه خود داریم.

حسن رجبی که تیمش دیروز 13 آذرماه در اولین دیدار خود در چارچوب رقابت های لیگ دسته یک جودو کشور با نتیجه 6 بر 3 برابر تیم رستوران شبهای گلوبندک تهران شکست خورد، اظهار کرد: هر چند در اولین دیدار باختیم اما با بررسی شرایط حریفان، احتمال اول شدن ما در گروه الف این رقابت ها بسیار است.

وی با اشاره به انصراف نمایندگان خراسان شمالی و هرمزگان از لیگ دسته یک کشور و انجام قرعه کشی جدید، افزود: ترکیبی را که به تهران برده بودیم بر اساس قرعه کشی قبلی بود و نتوانستیم در برابر قدرتمندترین تیم گروهمان نتیجه خوبی بدست آوریم.

سرمربی تیم جودو امید چناران ادامه داد: در این دیدار سعید کوهکن در وزن 51 کیلوگرم، امیرحسن اقبال در وزن 55 کیلوگرم و علی شکفته کاپیتان تیم در وزن 100+ کیلوگرم بر حریفان خود غلبه کردند.

رجبی با بیان اینکه هفته بعدی رقابت ها روز 11 دی ماه برگزار خواهد شد، افزود: حریفان بعدی با انجام قرعه کشی از سوی سازمان لیگ مشخص خواهند شد.