رئیس شورای اسلامی شهر تهران درگذشت پدر علم ارتباطات ایران را به خانواده دکتر معتمدنژاد و اهالی رسانه و روابط‌عمومی تسلیت گفت.

احمد مسجدجامعی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران درگذشت پدر علم ارتباطات ایران را به خانوادة دکتر معتمدنژاد و اهالی رسانه و روابط‌عمومی تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است:

ز دُرج علم و عمل گوهر نفيسي رفت

روح بلند معلم اخلاق و اُسوة نجابت و فروتنی، دکتر کاظم معتمدنژاد، به پيشگاه حضرت دوست و جايگاه ابدي شتافت.

او راهی را رفت که حضورش چه به عنوان یک معلم موفق و چه به عنوان محققی برجسته و صاحب‌نام الهام‌بخش جویندگان دانش بود. او بنیانگذار بسیاری از عرصه‌های نوین دانش ارتباطات و صاحب آثار ارزشمندی بود که همچنان در مراکز آموزشی و پژوهشی مورد استناد و استفاده دانشجویان و پژوهندگان است.

بی‌تردید فقدان اين استاد بزرگ و اندیشمند ارزشمند براي خانواده محترمش و صدها دانشجویی که از خرمن دانشش خوشه‌چینی کرده‌اند غمي است گران و براي جامعة فرهنگ و ارتباطات كشور ضايعه­اي جبران­ناپذير و فراموش نشدنی، اما اين طلوعي ديگر است از براي او كه در راه آموختن و گسترش عرصه‌های نوین علمی گام‌های بلندی برداشت و طريقي تابناك به يادگار گذاشت تا نامش برتارک آسمان دانش و فرهنگ به نیکی زنده و جاويد بماند.

از خداوند منان برای روان پاک و بلند این استاد گرانقدر جایگاهی رفیع و برای خانوادة محترمش صبر و اجر و برای اهالی رسانه و روابط‌عمومی شکیبایی و پایداری طلب می‌کنم.روانش شاد، روحش قرين رحمت باد.