هفته هفتم لیگ برتر والیبال روز یکشنبه با شش دیدار پیگیری خواهد شد که در حساس‌ترین بازی این هفته دو تیم باریج اسانس و شهرداری تبریز به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته هفتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران فردا یکشنبه برگزار می‌شود که در یکی از حساس‌ترین بازیها تیم باریج اسانس کاشان که در جایگاه چهارم جدول این رقابتها قرار دارد میزبان شهرداری تبریز است. این تیم هفته پیش در ارومیه سه بر صفر مغلوب شهرداری این شهر شد و اگر این هفته نیز مغلوب شهرداری تبریز شود علاوه از دست دادن جایگاه خود در جدول تعداد پیروزی و شکست‌هایش نیز مساوی خواهد شد.

اما شهرداری تبریز که با اختلاف یک امتیاز بیشتر نسبت به باریج اسانس در رتبه سوم جدول قرار دارد از تجربه حسین معدنی به عنوان سرمربی بهره می‌برد که سال گذشته سرمربی باریج اسانس بوده و نسبت به هر سرمربی دیگر لیگ به نقاط ضعف و قوت این تیم آشنا است و به روش‌های غلبه با احساسات تماشاگران در سالن کتابچی کاشان نیز آشنایی کامل دارد.

بازیکنان شهرداری تبریز انگیزه بیشتری برای پیروزی در برابر باریج اسانس کاشان دارند، زیرا هفته پیش موفق به شکست پیکان تهران شدند و در صورت کسب پیروزی در این هفته حداقل جایگاه سومی خود را حفظ خواهند کرد.

برنامه هفته هفتم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:
یکشنبه - 17/09/92
* آلومینیوم المهدی - پیکان تهران، ساعت 17
* باریج اسانس - شهرداری تبریز، ساعت 17:30
* شهرداری زاهدان - میزان مشهد، ساعت 17
* شهرداری ارومیه - سایپا، ساعت 17
* متین - بازرگانی جواهری گنبد، ساعت 17:30
* نوین کشاورز - کاله مازندران، ساعت 17:30

جدول رده‌بندی لیگ برتر:
1- متین ورامین 13 امتیاز
2- کاله مازندران 10 امتیاز
3- شهرداری تبریز 10 امتیاز
4- باریج اسانس کاشان 9 امتیاز
5- میزان مشهد 9 امیتاز
6- بازرگانی جواهری گنبد 9 امیتاز
7- پیکان تهران 8 امتیاز
8- شهرداری ارومیه 7 امتیاز
9- شهرداری زاهدان 5 امتیاز
10- سایپا البرز 4 امتیاز
11- نوین کشاورز 3 امتیاز
12- آلومینیوم المهدی 3 امتیاز