منابع وابسته به مخالفان بحرینی از یورش نظامیان رژیم به منازل شهروندان در اوایل بامداد امروز و هتاکی مجدد مزدوران آل خلیفه به نمادهای محرم در منطقه المصلی خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه الوفاق، منابع وابسته به مخالفان رژیم بحرین از هتاکی مجدد به نمادهایی عاشورایی در المحرق و راس رمان خبر دادند.

جمعیت الوفاق با صدور بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای امنیتی در ماه محرم بیش از یک بار اقدام به تخریب،شکستن و پاره کردن نمادهای عاشورایی کردند و این اقدامات به سازمانهای حقوقی بین المللی و نماینده ویژه سازمان ملل در امور آزادیهای دینی گزارش خواهد شد.

از سوی دیگر منابع وابسته به مخالفان رژیم بحرین از ادامه نقض حریم شخصی و خصوصی بحرینی ها از سوی نظامیان آل خلیفه و ورود آنها به منازل بدون مجوز خبر دادند.

این منابع بیان کردند: نظامیان رژیم به منزلی در منطقه المصلی وارد شده اند و این اقدامات نشان دهنده انحطاط فزاینده نظامیان رژیم بحرین را نشان می دهد.

جمعیت الوفاق با صدور بیانیه ای در واکنش به این اقدام شنیع نظامیان رژیم بحرین آورده است: این نظامیان همه روزه به این اقدامات ادامه می دهند و همسویی میان  مسئولان ارشد با این اقدامات وجود دارد.