فیلم سینمایی "ضد نور" به کارگردانی کاوه سجادی حسینی نیمه دوم دی ماه جلوی دوربین می رود.

کاوه سجادی‌حسینی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این که فاز اول پیش‌تولید "ضد نور" همین روزها در تهران آغاز می‌شود، گفت: با توجه به اینکه فیلم سینمایی "ضد نور" در 2 شهر تهران و بندرانزلی فیلمبرداری می شود، پیش‌تولید آن نیز در 2 فاز انجام خواهد شد. بعد از انتخاب لوکیشن های مورد نظر در تهران به انزلی می‌رویم تا لوکیشن ها و بازیگران مورد نظر را برای این فیلم سینمایی انتخاب کنیم.

وی توضیح داد: این فیلم سینمایی دارای 3 شخصیت اصلی و 2 شخصیت نیمه اصلی است که قرار است برای این نقش‌ها از 5 بازیگر چهره سینمای ایران استفاده کنیم.

سجادی در پایان بیان کرد: تا امروز حضور علیرضا برازنده به عنوان مدیر فیلمبرداری، امین قوامی دستیار کارگردان، ژرژ هاشم زاده مجری طرح و شهین محمدی سرمایه گذار قطعی شده است.

فیلم سینمایی "ضد نور" به کارگردانی کاوه سجادی‌حسینی و تهیه کنندگی همایون اسعدیان اثری اجتماعی با درامی عاشقانه است. داستان فیلم در شهر انزلی و تالاب انزلی اتفاق می‌افتد.

به گفته سجادی راوی این فیلم سینمایی نئو نوآر یک ضد قهرمان است که نمی‌توان شخصیت آن را کاملا سیاه دانست بلکه یک شخصیت خاکستری دارد و بیشتر درباره مسئله طمع در جامعه امروزی است. نگارش فیلمنامه این فیلم سینمایی توسط کاوه سجادی حسینی و تایماز افسری انجام شده است.