دکتر محمد واعظ موسوی، نایب رئیس بخش آسیا در فدراسیون بین المللی ورزش‌های کم‌توانان ذهنی ( INASFID) برای شرکت در جلسه هیات اجرایی عازم هنگ کنگ می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، واعظی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان در خصوص این سفر گفت: در حاشیه مسابقات جهانی تنیس روی میز که توسط INASFID در کشور هنگ کنگ برگزار می‎شود ، جلسه هیات اجرایی بخش آسیا نیز تشکیل خواهد شد.

واعظ موسوی افزود: بخش آسیایی فدراسیون بین المللی ورزش‌های کم توانان ذهنی از سه سال پیش تشکیل شده و هم اکنون ده عضو از کشورهای آسیایی دارد و ایران نیز از روز اول به عضویت این بخش درآمده و از ابتدا  تاکنون نیز کرسی نایب رئیسی را در اختیار دارد.

وی خاطر نشان کرد : به صورت معمول نشست هیات اجرایی بخش آسیا یک بار در سال برگزار می‌شود که طی آن خطوط اصلی حرکت ورزشی کشورها مشخص و تایید می‌شود .

موسوی که به عنوان نایب رئیس بخش آسیا در این نشست حضور می‌یابد خاطر نشان کرد: در جلسه هیات اجرایی امسال، گزارش عملکرد سال 2013 در ایران و سایر کشورها توسط نمایندگان قرائت شده و پس از آن برنامه های مورد نظر برای سال 2014 نیز ارائه می شود.

واعظ موسوی روز پنج شنبه هفته جاری تهران را به مقصد هنگ کنگ، محل برگزاری نشست ، ترک خواهد کرد.