سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است در گروه این تیم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا دو حریف ناشناخته و یک حریف شناخته شده قرار دارد. فرکی می‌گوید تجربه بازیکنان فولاد نسبت به سایر نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا کمتر است و بازیکنانش در این زمینه محدودیت‌هایی دارد.

حسین فرکی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص همگروه شدن تیم فولاد خوزستان با تیم‌های الفاتح عربستان، بنیادکار ازبکستان و برنده پلی آف بازی یک اظهار داشت: الفاتح قهرمان فصل گذشته عربستان است. ما اطلاعات زیادی از این تیم نداریم و باید پیگیر باشیم. همچنین هنوز تیم برنده پلی آف مشخص نشده و باید منتظر بمانیم.

وی ادامه داد: بنیادکار چند سال سابقه حضور در لیگ قهرمانان را دارد و به نظرم تیم خوبی است. در واقع در گروه ما دو تیم ناشناخته و یک تیم شناخته شده داریم. این دومین تجربه فولاد در آسیاست و امیدوارم بعد از جمع آوری اطلاعات و مشخص شدن آخرین تیم گروه، بتوانیم کارمان را به خوبی شروع کنیم.

سرمربی فولاد درباره اینکه به نظر می‌رسد تیمش کار راحت‌تری نسبت به سایر نمایندگان ایران در آسیا دارد، گفت: آنچه که باید به آن فکر کنیم این است که خودمان را در شرایط خوب قرار بدهیم. گروهبندی‌ها زیاد فرقی نمی‌کند. ممکن است یک تیم با کیفیت کمتر و یا کیفیت بیشتر در گروه‌ها قرار بگیرد. مهم خودمان هستیم که با آمادگی کامل به این مسابقات برویم.

فرکی یکی از محدودیت‌های تیمش را برای حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تجربه کم بازیکنانش دانست و تاکید کرد: ما نسبت به سه نماینده دیگر ایران تجربه کمتری داریم. بازیکنانی مثل غلامرضا رضایی، سوشا مکانی، آرش افشین و همچنین شریفات به خاطر حضور در دیدارهای تیم ملی تجربه بین المللی دارند ولی در مجموع تجربه ما نسبت به تراکتورسازی، سپاهان و استقلال کمتر است.

تیم فوتبال فولاد خوزستان در گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا در کنار تیم‌های برنده پلی آف یک، بنیادکار ازبکستان و الفاتح عربستان قرار گرفته است.