رئیس سازمان لیگ فوتبال طی نامه‌ای به علی کفاشیان اعلام کرد: با توجه به تعیین شدن هشت تیم صعود کننده به مرحله بعدی مسابقات جام حذفی، مقرر فرمایید ادامه مسابقات جام حذفی برگزار و یا اقدام دیگری را ابلاغ می‌کنید.

به گزارش خبرگزاری مهر، متن نامه مهدی تاج رئیس سازمان لیگ فوتبال به علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در این رابطه به شرح زیر است:

پیرو مصوبه هیات رئیسه سازمان لیگ و انجام جلسات مکرر در رابطه با هماهنگی برگزاری مسابقات لیگ با روند آماده‌سازی تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل موارد ذیل جهت استحضار ایفاد می‌شود:

1- اهتمام جدی این سازمان انجام تعاملات لازم با کادر فنی تیم ملی و ایجاد هماهنگی لازم در راه برگزاری لیگ برتر و جام حذفی در تمرینات و مسابقات تیم ملی بوده و این امر را به عنوان یک تکلیف مبنای عمل خود قرار داده است.

2- با توجه به برگزاری قرعه کشی مسابقات جام جهانی 2014 و از آنجا که سرمربی تیم ملی روند آماد‌ه‌سازی خوب برای تیم ملی را طلب کرده‌اند، به منظور همکاری در روند فوق الذکر و ایجاد بستری مناسب برای انجام فعالیت‌های آماده‌سازی تیم ملی و به جهت فراهم سازی شرایطی که نتایج احتمالی متوجه فدراسیون و سازمان لیگ حرفه‌ای نباشد، برنامه‌های پیشنهادی زیر جهت بررسی و ابلاغ تصمیمات آن فدراسیون ارائه می‌شود.

الف: امکان برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر و اتمام آن تا بیست فروردین 1393 فراهم است.

ب: امکان برنامه‌ریزی و برگزاری مسابقات لیگ برتر و حذفی با فاصله‌های کمتر که تا تاریخ 28 اسفند 92 مسابقات لیگ خاتمه یابد، فراهم است.

با توجه به موارد فوق پیشنهاد می‌شود:
1- با توجه به تعیین شدن هشت تیم صعود کننده به مرحله بعدی مسابقات جام حذفی، مقرر فرمایید ادامه مسابقات جام حذفی برگزار و یا اقدام دیگری را ابلاغ می‌کنید.

2- با توجه به مطالب مطروحه در رابط با بازیکنان تیم ملی در همراهی تیم‌های باشگاهی خود در لیگ قهرمانان آسیا 2014، تصمیم‌گیری در این موضوع را در اراده و صلاحیت آن فدراسیون و باشگاه‌های ذیربط می‌دانیم و استدعا داریم تصمیمات نهایی را مقرر کنند.

با آروزی موفقیت برای تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی 2014 برزیل مستدعی است اوامر عالی امر به ابلاغ فرمائید.