اصفهان – خبرگزاری مهر: مدافع تیم سپاهان اصفهان گفت: سپاهان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در گروه سختی قرار گرفته و باید برای صعود از گروه خود، با تیم کاملی در مسابقات شرکت کند.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی عقیلی عصر امروز پنجشنبه و پس از تساوی تیمش مقابل گسترش‌فولاد تبریز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: تیم ما در این بازی به دنبال کسب نتیجه بود اما نتوانستیم گل بزنیم و بازیکنان به اهداف خود در این مسابقه نرسیدند و گل نزدند.

وی با اشاره به دلایل عدم گلزنی بازیکنان تیمش در این مسابقه تصریح کرد: به هر حال همه در این زمینه مقصر هستند و نمی‌شود همه تقصیرها را بر گردن مهاجمان تیم انداخت اما قرار است در آینده یکی دو بازیکن خارجی به تیم اضافه شوند تا مشکلات تیم برطرف شود و با آمدن این بازیکنان و رفع مصدومیت محرم و سوکای، شرایط تیم بهتر می‌شود.

مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان بیان داشت: به نظر من تیم ما هنوز روی کاغذ شانس دارد اما باید در مسابقات آینده خود تلاش کرده و پیروزی را ازآن خود کند، هرچند که مدعیان در مسابقه فردای خود به پیروزی برسند، فاصله تیم‌ها زیاد شده و شرایط ما برای رسیدن به قهرمانی سخت می‌شود.

عقیلی با اشاره به گروه سپاهان در رقابت‌های آسیایی گفت: گروهمان سخت است اما حرف‌های زیادی برای گفتن داریم؛ در باشگاه‌های آسیا تیم‌های زیادی نیست و بازی‌ها در آنجا فرق می‌کند و ما نیز تجربه کافی را برای آسیا داریم بنابراین امیدواریم که نتایج خوب را در این بازی‌ها کسب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم که بازیکنانی که تا آن زمان گرفتند، آماده باشند و به ما کمک کنند و تیم ما کامل شوند و ما در باشگاه‌های آسیا با تیم کامل برویم.

مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان در پاسخ به سئوالی در مورد بازگشتش به تیم ملی گفت: در حال حاضر در باشگاه هستم و امیدوارم تیم ملی اردوهای خوبی را پشت‌سر بگذارد، بنابراین با توجه به اینکه در حال حاضر بازیکن تیم ملی نیستم، حرفی در این زمینه ندارم.