سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی می‌گوید روی تاریخ بازی با دبیری تبریز حرفی ندارد و کمیته فوتسال ابتدا باید تکلیف دیدار معوقه تیم‌های حفاری با پتروشیمی را مشخص کند.

به گزارش خبرنگار مهر، روز جمعه سه دیدار از مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال از جمله مسابقه حساس دو تیم تاسیسات دریایی و دبیری تبریز به خاطر شرایط جوی لغو شد. بعد از لغو این بازی، حرف و حدیث‌ها و اختلاف نظرهای زیادی درباره تاریخ برگزاری این مسابقات بوجود آمد. در نهایت فدراسیون فوتبال اعلام کرد که بازی دبیری با تاسیسات دریایی که در تعیین سرنوشت قهرمان نیم فصل اول تاثیر گذار است در تاریخ 29 آذرماه برگزار خواهد شد.

این در حالی است که علی صانعی سرمربی تیم تاسیسات دریایی چنین تاریخی را قبول ندارد و می‌گوید کمیته فوتسال ابتدا باید تکلیف بازی‌ معوقه نیم فصل اول را مشخص کند.

صانعی در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: ما طبق برنامه قبلی تا روز سه شنبه به بازیکنانمان استراحت داده‌ایم. اگر بخواهیم 29 آذر به مصاف دبیری برویم، باید هفته بعد از این بازی هم به مصاف تیم شهرداری تبریز برویم که این عادلانه نیست چون شهرداری دو هفته استراحت خواهد کرد.

وی افزود: به همین خاطر کمیته فوتسال ابتدا باید تکلیف بازی معوقه حفاری اهواز با پتروشیمی ماهشهر را که چندماه است برگزار نشده، مشخص کند.اگر دقت کنید امسال کمیته فوتسال دیدار تیم‌های همشهری را اول فصل برگزار کرد تا حرف و حدیثی در پایان فصل ایجاد نشود و شائبه تبانی بین تیم‌های همشهری بوجود نیاید؛ با این حال مسابقه حفاری و پتروشیمی چندین ماه است که بلاتکلیف مانده و الان زمان برگزاری آن است.

سرمربی تاسیسات با اشاره به حساسیت جایگاه تیم‌های انتهای جدولی خاطرنشان کرد: همانطور که تیم‌های بالای جدول حساسیت دارند، در انتهای جدول هم این حساسیت دیده می‌شود. پیشنهاد ما این است که ابتدا دیدار حفاری با پتروشیمی برگزار شود و پس از آن سه دیداری برگزار نشده روز گذشته، به صورت همزمان انجام شود.

صانعی ادامه داد: ما روی تاریخ بازی با دبیری تبریز مشکلی نداریم. حرف ما این است که سه دیدار هفته آخر نیم فصل که روز جمعه برگزار نشد، به صورت همزمان و البته بعد از بازی تیم‌های حفاری با پتروشیمی برگزار شود. من با مربی دبیری هم صحبت کردم و آنها هم گفتند که حرف ما منطقی است. قرار شد امروز جلسه‌ای در کمیته فوتسال برگزار شود تا دراینباره تصمیم گیری شود.