گرگان - خبرگزاری مهر: مدیر «خانه فرهنگ پرسش» از برگزاری کارگاه نقد و بررسی فیلم « دربند» به کارگردانی «پرویز شهبازی» در پردیس سینمایی کاپری خبر داد.

«علی صالحی» در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: این کارگاه آموزشی در روز یکشنبه 24 آذر ماه از ساعت 17 الی 20 در «پردیس سینمایی کاپری» گرگان برگزار می شود و در این کارگاه که با نمایش فیلم «دربند» همراه است «هادی نامور» و «محمد طبرسا» به عنوان کارشناس حوزه سینما به نقد فیلم پرداخته و به پرسش های حاضران پاسخ خواهند داد.

وی ادامه داد: این برنامه با همت «خانه فرهنگ پرسش»، «پردیس سینمایی کاپری» و «انجمن سینمای جوان استان گلستان» برگزار می شود، شرکت در این کارگاه آموزشی برای تمامی علاقه مندان آزاد است و علاقه مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 2322002 خانه فرهنگ پرسش تماس برقرار کنند.

صالحی درباره فیلم «دربند» بیان کرد: این فیلم اثر «پرویز شهبازی» یکی از کارگردانان موفق کشور است و در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در سال گذشته برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین فیلم برداری شده است.

گفتنی است این فیلم در جشنواره های بین المللی فیلم «ونکوور»، «بوسان»، «شیکاگو» و جشنواره آسیایی فیلم «سان دیگو» به نمایش در آمده است.