مهاجم تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه کیفیت بازی ها هفته به هفته بهتر خواهد شد، گفت: تماشاگران حق دارند نسبت به خوب بازی نکردن تیم ما خرده بگیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش اکبرپور پس از دیدار تیم های فوتبال  استقلال و فجر سپاسی که با برتری یک بر صفر استقلال در ورزشگاه آزادی به پایان رسید گفت: فجر از بازیکنان جوان و خوبی برخوردار است آنها از نیروی جوانی خود به خوبی استفاده کردند و توانستند راههای نفوذ ما را به سمت دروازه خود تا حدود زیادی ببندند اما ما در نهایت توانستیم  از فرصت های خود استفاده کنیم.

وی در خصوص استقبال اندک هواداران استقلال از بازی های این تیم بویژه در ورزشگاه آزادی گفت: تماشاگران حق دارند نسبت به خوب بازی نکردن تیم ما خرده بگیرند و به ورزشگاه نیایند اما من مطمئنم کیفیت بازی بازیکنان هفته به هفته بهتر شده و همین موضوع باعث می شود تا هواداران دوباره از بازیهای ما به خوبی استقبال کنند آنها مطمئن باشند که در پایان فصل این تیم استقلال است که قهرمان خواهد شد.

مهاجم تیم فوتبال استقلال در خصوص حضور هزار هوادار در بازی امروز در ورزشگاه آزادی گفت: دست این هزار هوادار درد نکند اینها در واقع هواداران واقعی استقلال هستند که پشت تیم را هیچگاه خالی نمی کنند.