رقابت‌های اسلحه اپه مسابقات شمشیربازی جام جهانی کلاس A جوانان با قهرمانی ورزشکاری از بلاروس، نایب قهرمانی نماینده اتریش و عنوان سومی محمد شجاعی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، یازدهمین دوره مسابقات شمشیربازی جام جهانی کلاس A جوانان امروز شنبه با برگزاری رقابت های اسلحه اپه در سالن شهید افراسیابی تهران آغاز شد. 64 بازیکن داخلی و خارجی از کشورهای ارمنستان، اتریش، آذربایجان، بلاروس، دانمارک، عراق، اردن، قزاقستان، لبنان، قطر و ترکیه همراه با ایران برگزار کننده این بخش از مسابقات بودند.

در پایان رقابت های اسلحه اپه مسابقات شمشیربازی جام جهانی کلاس A جوانان و در فینال این بخش از رقابت ها یوگن بوروسویچ از بلاروس با نتیجه 15 بر 13 ژوزف ماهرینگر از اتریش را شکست داد و به عنوان قهرمانی دست یافت. بعد از نماینده اتریش که در جایگاه دوم ایستاد محمد شجاعی همراه با عمرخان از ترکیه به طور مشترک سوم شده و به مدال برنز دست یافتند.

محمدشجاعی در واقع تنها شمشیرباز مدال آور ایران در این بخش از مسابقات بود. این شمشیرباز دیدارهای خود را با مبارزه با نماینده عراق آغاز کرد. وی با پیروزی در این بازی به جمع 32 بازیکن برتر راه یافت. سپس موفق شد با غلبه بر شمشیرباز قزاقستانی یک مرحله دیگر صعود کند.

این نماینده کشورمان در جمع 16 بازیکن برتر بازیکنی دیگر از ایران را شکست داد سپس با غلبه بر شمشیرباز دیگری از عراق در جمع 4 بازیکن برتر قرار گرفت. شجاعی در این بخش مقابل نماینده بلاروس که در نهایت به عنوان قهرمانی دست یافت، شکست خورد و از صعود به فینال بازماند و این گونه به مدال برنز مشترک اکتفا کرد.

مسابقات شمشیربازی جام جهانی کلاس A جوانان روز یکشنبه با برگزاری رقابت های اسلحه صابر به پایان می رسد.