تبریز – خبرگزاری مهر: تیم فوتبال ماشین سازی تبریز برای بهبود وضعیت نامناسب خود در جدول رده بندی گروه الف مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه های کشور باید از سد میهمان خود عبور کند.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته دهم رقابتهای فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور عصر یکشنبه با برگزاری 9 دیدار در شهرهای مختلف پیگیری می شود و طی آن در یکی از بازی های گروه الف تیم ماشین سازی تبریز به دیدار تیم کارگر بنه گز خواهد رفت.
 
تیم ماشین سازی تبریز که بازی هفته گذشته اش برابر تیم فولاد نوین اهواز به دلیل شرایط جوی نامناسب و البته به دلیل مشکلات مالی سبزقباها در سفر به اهواز لغو شد، این هفته باید در تبریز به دیدار تیم همسایه جدولی کارگر بنه گز برود.
 
برگزاری این دیدار منوط به برطرف شدن چند مشکل است که موضوع انتقال ماشین سازی یکی از این موارد است. ماشین سازان این روزها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند و شنیده ها حکایت از تغییر مالکیت و مدیریت این تیم طی روزهای آینده دارد.
 
همچنین شرایط جوی مناسب، مطلوب بودن وضعیت زمین مسابقه از نظر تیم داوری و فراهم شدن امکان حضور تیم کارگر بنه گز در تبریز با توجه به شرایط آب و هوایی و مسافرتی، از دیگر شرایطی است که برای انجام دیدار دو تیم لازم است.
 
با این شرایط احتمال لغو بازی تیم ماشین سازی برای دومین هفته متوالی دور از ذهن نیست.
 
اما تیم کارگر بنه گز هفته گذشته توانست در خانه خود با نتیجه یک بر صفر از سد تیم خوب خلخال دشت عبور کند. این تیم برای دیدار با ماشین سازی با اینکه در بیرون از خانه بازی خواهد کرد، اما برای کسب امتیاز امید زیادی دارد. با این شرایط نتیجه بازی دو تیم در صورت برگزاری، قطعا بستگی به اتفاقات چند روز گذشته در باشگاه ماشین سازی خواهد داشت.
 
هم اکنون ماشین سازی با هشت امتیاز از هفت دیدار در رده نهم قرار دارد و تیم کارگر بنه گز هم با 9 امتیاز از هشت دیدار، در خانه هشتم ایستاده است.
 
بر اساس برنامه، این دیدار از ساعت 14:15 روز یکشنبه 24 آذر در تبریز برگزار می شود.