تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز با وجود بازگشت کوبی بریانت به میادین همچنان روی نوار ناکامی گام بر می‌دارد و این بار در خانه آتلانتا هاوکس شکست را پذیرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای بسکتبال حرفه‌ای NBA بامداد امروز سه‌شنبه پی گرفته شد که در یکی از این بازی‌ها تیم لس آنجلس لیکرز در خانه آتلانتا هاوکس شکست 114 بر 100 را پذیرفت. "کوبی بریانت" ستاره تیم لیکرز در این مسابقه 32 در میدان حضور داشت اما تنها 8 امتیاز کسب کرد. این در حالی بود که در ترکیب تیم آتلانتا همه بازیکنان در یک سطح ظاهر شدند و امتیازات نسبتا برابری داشتند. این سیزدهمین شکست تیم لیکرز بود که باعث شد این تیم در رده دوازدهم کنفرانس غرب قرار گیرد.

کوبی بریانت در بازی امروز کاملا در دام یارگیری بازیکنان آتلانتا هاوکس گرفتار شده بود

تیم میامی هیت در حالی که مثلت ملی‌پوش خود، "لبرون جیمز"، "دواین وید" و "کریس بوش" را کاملا روی فرم می‌دید یوتا جاز را 117 بر 94 در هم کوبید. "لبرون جیمز" در این بازی خانگی 30 امتیاز، 9 ریباند و 9 پاس گل داشت. "وید" و "بوش" هم به ترتیب 27 و 20 امتیاز کسب کردند. در تیم یوتا هم "آلک بورکس" با 31 امتیاز فوق‌العاده ظاهر شد. 19 هزار و 600 نفر در سالن "امریکن ایرلاینز سنتر" شهر میامی شاهد این بازی بودند.

بروکلین نتز هم در مصاف با تیم فیلادلفیا سونی سیکسرز برتری 130 بر 94 را رقم زد. این نتیجه در حالی به دست آمد که "درون ویلیامز" و "کوین گارنت" درخشش آنچنانی در ترکیب بروکلین نداشتند و به ترتیب 13 و 9 امتیاز کسب کردند اما "جو جانسون" با 37 امتیازی که کسب کرد شب پرفروغی داشت و "پل پی یرس" هم با 20 امتیاز به بروکلین کمک کرد تا مقابل 16 هزار و 733 هوادار خودی این برد را جشن بگیرند. بهترین بازیکن تیم سانز هم "جیمز اندرسون" بود که 17 امتیاز به دست آورد.

در سایر دیدارهای بامداد امروز نتایج زیر به دست آمده است:

* ایندیانا پیسرز 96 - دیترویت پیستونز 101
* نیویورک نیکس 101 - واشنگتن ویزادرز 102

* شیکاگو بولز 82 - اورلاندو مجیک 83
* لس آنجلس کلیپرز 115 - سن آنتونیو اسپرز 92