سرپرست کمیته فوتسال می‌گوید زمان شروع مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتسال از همین حالا مشخص است و این تصمیم و برنامه در رشته فوتسال بی سابقه است.

سیدرضا افتخاری سرپرست کمیته فوتسال در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص مشخص شدن زمان مسابقات معوقه لیگ برتر فوتسال با بیان مطلب فوق، اظهار داشت: هدف ما این بود که پیش از شروع نیم فصل دوم، مسابقات معوقه را برگزار کنیم. به همین دلیل روز دوشنبه در جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ تصمیم گرفتیم ابتدا دیدار فرش آرای مشهد با هلال احمر تبریز در چارچوب هفته سیزدهم لیگ، پنجشنبه این هفته برگزار شود.

وی افزود: روز چهارشنبه هفته آینده (4 دی) دیدار معوقه هفته اول بین پتروشیمی ماهشهر و ملی حفاری برگزار می‌شود. بعد از این بازی هم دو دیدار دیگر معوقه هفته سیزدهم در تاریخ یکشنبه هشتم دی ماه بین تاسیسات دریایی با دبیری تبریز و ملی حفاری با شهرداری تبریز انجام خواهد شد. البته قانون نقل و انتقالات نیم فصل فعلا شامل این تیم‌ها نمی‌شود و تیم های نامبرده تا زمان شروع نیم فصل دوم نمی‌توانند از بازیکنان جدید خود استفاده کنند.

سرپرست کمیته فوتسال تاکید کرد: بعد از این مسابقات معوقه، نیم فصل دوم لیگ برتر آغاز می‌شود. به این ترتیب زمان شروع نیم فصل یک مقدار به تعویق می‌افتد و بازی‌ها از روز سیزدهم دی ماه شروع می‌شود.

افتخاری همچنین تصمیم هیات رئیسه سازمان لیگ کمیته فوتسال را در مشخص کردن زمان شروع لیگ فصل آینده بی سابقه دانست. وی گفت: در جلسه روز گذشته اعلام کردیم که دوره بعدی لیگ برتر فوتسال از روز بیستم ماه رمضان شروع شود. چنین چیزی که تاریخ لیگ بعدی را از چند ماه قبل مشخص باشد، بی سابقه بوده است. هرچند ما می‌دانیم هر استان و شهری در ماه رمضان درگیر مسابقات فوتسال است ولی ما این مسابقات را از بیستم ماه رمضان شروع می‌کنیم که بخش زیادی از این مسابقات هم تمام شده باشد.