عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با تاکید بر اینکه در مورد آئین نامه انتخاباتی به جمع بندی رسیده و فقط یک سری حقوقی آن باقی مانده است، در مورد بیاینه ای که قرار بود توسط این کمیته صادر شود گفت: این بیانه صادر نشده چون در رابطه با آن یک سری بحث‌های حقوقی مطرح است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد ناطق نوری که یکی از اعضای شرکت کننده در نشست امروز سه شنبه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک بود، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این نشست در رابطه با آئین نامه انتخابات صحبت کردیم و به یک سری جمع بندی کلی رسیدیم. قرار بود یک  سری از بندها اصلاح شود که کارهای آن را انجام دادیم.

وی با اشاره به اینکه مهدی کرباسیان ساعتی پیش محل نشست را ترک کرد ادامه داد: موضوع آئین نامه یک سری مسائل حقوقی دارد که آقای کرباسیان باید به آن رسیدگی کند تا بتوانیم آئین نامه را نهایی کنیم منتظر هستیم تا کرباسیان بازگردد و کارهای لازم را انجامدهیم.

این عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با تاکید بر اینکه در جریان بررسی آئین نامه انتاباتی ملی کمیته المپیک مورد خاصی مد نظر نبود، تصریح کرد: در جریان این کار به دنبال این بودیم تا ترکیب چگونگی ورود افراد در انتخابات را مشخص کنیم و اینکه چه کسانی می‌توانند کاندیدای هیات اجرایی شوند، سرپرستان می توانند این کار را انجام دهند و اینکه باید در این زمینه آئین نامه را با اساسنامه تطبیق دهیم.

ناطق نوری در مورد بیانیه مورد نظر که قرار است صادر شود نیز توضیح داد و گفت: این بیانه هنوز صادر نشده چون یک سری بندهای حقوقی دارد که باید به آن رسیدگی کنیم. باید بدانیم موضوعات مطرح شده مربوط به کمیته ملی المپیک می شود یا هیات اجرایی یا اینکه بحث اختلاف میان دو نفر مطرح است.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات در موعد مقرر برگزار می شود یادآور شد با توجه به تغییر سیستم اجرایی کشور طبیعی بود که بحث انتخابات یک سری نوسانات داشته باشد اما الان شخص وزیر هم با برگزاری انتخابات در موعد مقرر 30 دی ماه موافقت کرده و قطعا در این تاریخ انتخابات را برگزار می کنیم

ناطق نوری تصریح کرد: که امروز بحث آئین نامه انتخاباتی کمیته ملی المپیک نهایی خواهد شد.