رئیس فدراسیون بسکتبال و عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک که در نشست‌های اخیر این کمیته حضور نداشت، گفت: اگر موافق کارهای انجام شده بودم، مانند همیشه در جلسات شرکت می‌کردم اما چنین نیست، به همین دلیل تا دوره جدید در جلسات شرکت نمی‌کنم ضمن اینکه آئین نامه انتخاباتی را هم امضا نکردم.

محمود مشحون در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه غیبتش در نشست‌های هیات اجرایی کمیته ملی المپیک هیچ ارتباطی با اختلاف نظرهای ایجاد شده میان محمود خسروی‌وفا و محمد علی‌آبادی ندارد، اظهار داشت: تا زمان انتخابات و آغاز به کار دوره جدید کمیته ملی المپیک در هیچ یک از نشست‌های هیات اجرایی شرکت نمی‌کنم. بعد از آن هم که اصلا مشخص نیست من عضو هیات اجرایی باشم یا نه.

وی با بیان اینکه ملاک حضورش در هر نشستی موثر بودنش است، تصریح کرد: جائیکه احساس کنم حضورم تاثیر مثبتی دارد، می‌روم اگر غیر از این باشد ترجیح می‌دهم حضور نداشته باشم. غیبتم در جلسات هیات اجرایی هم به همین دلیل است چون حس می‌کنم حضورم بی تاثیر است.

رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد آئین‌نامه انتخاباتی کمیته ملی المپیک و اینکه "آیا این آئین‌نامه را امضا کرده است یا نه"؟، گفت: آئین‌نامه انتخاباتی را امضا نکردم. اگر هم در این زمینه تماسی برای امضا کردن با من گرفته شود به آن پاسخ منفی خواهم داد.

مشحون ادامه داد: اگر این آئین‌نامه و مسائل مربوط به آن را قبول داشتم که در جلسات شرکت می‌کردم. آئین‌نامه را امضا نکردم و مسئولیت آن هم به عهده کسانی است که آن را امضا کردند. خودشان باید پاسخگو باشند.

عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک همچنین در رابطه با دعوای محمد علی‌آبادی و محمود خسروی‌وفا تاکید کرد: هیچ دخالتی در رابطه با این موضوع نمی‌کنم چون اصلا در این حد نیستم. این یک دعواست میان رئیس و نایب رئیس و به من ارتباطی ندارد. در رابطه با این موضوع هم نه از فردی دفاع می‌کنم و نه مقابل فردی قرار می‌گیرم.

محمود مشحون در پایان با تاکید بر اینکه قهر نکرده و فقط به خاطر اینکه حس می‌کند حضورش بی تاثیر است در نشست‌های هیات اجرایی حاضر نمی‌شود، در مورد تصمیمش برای شرکت در انتخابت آتی کمیته ملی المپیک گفت: هنوز هیچ تصمیمی در این رابطه نگرفته‌ام.