نظرآباد - خبرگزاری مهر: امام جمعه نظرآباد با بیان اینکه جهان از مفاد توافق ژنو آگاه است گفت: آمریکایی ها نباید اقدامات شتابزده از خود نشان دهند و بیش از این افکار عمومی جهان را به خود بدبین نکنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر وثوقی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته نظرآباد اظهار داشت: زیاده خواهی های خارج از توافق از سوی جمهوری اسلامی ایران مردود و غیرقابل قبول است.

وی گفت: شکی نیست که فرایند مذاکره مقامات کشورمان با گروه 1+5 پیچیده و طولانی است اما چیزی که این مذاکرات را به جلو خواهد برد احترام به حقوق ملت ایران در استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای است.

حجت الاسلام وثوقی با بیان اینکه اکنون جهان از مفاد توافق ژنو به خوبی آگاه است، تاکید کرد: آمریکاییها نباید اقدامات شتابزده از خود نشان دهند و بیش از این افکار عمومی جهان را به خود بدبین نکنند.

وی اعمال تحریم های جدید دیوار را موجب بلندتر شدن دیوار بی اعتمادی بین ملت ایران و دولتمردان آمریکایی دانست و تصریح کرد: این رفتارها احتمال تغییر مواضع کشورمان را به همراه خواهد داشت.

امام جمعه نظرآباد گفت: آمریکایی ها و متحدانش باید مواظب باشند از چارچوب توافق ژنو خارج نشوند زیرا ممکن است به اصل آن خدشه وارد سازند.