رئیس سابق کمیته آب‌های آرام فدراسیون قایقرانی با بیان اینکه سرپرست قبلی این فدراسیون اطلاعات را به درستی در اختیار مسئولان و مردم قرار نداده بود تاکید کرد: تا اول ژانویه اگر انتخابات فدراسیون برگزار نشود این فدراسیون با تعلیق قطعی مواجه خواهد شد.

محسن میلاد در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص شرایط پیش آمده برای قایقرانی ایران خاطرنشان کرد: اینکه وزارت ورزش با گماردن یک سرپرست بی طرف به دنبال برگزاری انتخابات است اتفاق خوبی بوده و نشانگر قانونمند شدن است. متاسفانه برخی‌ها به راحتی در خصوص مسایل فدراسیو دروغ می‌گویند و کسی هم نیست آنها را بازخواست کند.

وی اضافه کرد: در ابتدا تعلیق فدراسیون را انکار می‌کردند بعد هم به دروغ گفتند که برای تغییر اساسنامه از هزینه 100 هزار دلاری صرفه جویی کرده‌ایم اما حالا شاهد نامه‌ای هستیم که تمام این حرف‌ها را نقض کرده است. سرپرست قبلی فدراسیون به همه دروغ گفته ولی عذرخواهی هم نکرده است.

رئیس سابق کمیته آب‌های آرام فدراسیون قایقرانی ادامه داد: فدراسیون جهانی در نامه ابتدایی خود تاکید بر آن داشت که مجمع انتخابات فدراسیون ایران با حضور دنیامالی تا قبل از ماه آگوست برگزار شود که آقایان گفتند وقت می‌خواهیم و فدراسیون جهانی هم اعلام کرد که به طور موقت تعلیق را بر می‌داریم و تا اول ژانویه باید انتخابات را برگزار کنید که در آن هم نماینده فدراسیون جهانی حاضر باشد و هم شخص دنیامالی. در واقع این آخرین پرونده‌های سال 2013 است و اگر تا اول ژانویه این کار صورت نگیرد فدراسیون ایران به طور کامل تعلیق می‌شود که در آن صورت مشکلات زیادی خواهیم داشت.

میلاد با اشاره به وضعیت اردوهای تیم ملی عنوان کرد: یکی از دوستان حرف قشنگی زد و گفت اگر عراق به دریاچه آزادی حمله می‌کرد تخریب کمتری نسبت به آقایان انجام می‌داد. ابراهیمی می‌گفت که به خاطر مربی خارجی از بودجه بیت‌المال استفاده شده ولی ظاهرا این تخریب اموال جزو بیت المال محسوب نمی‌شود.

وی در خصوص اعتصاب ورزشکاران گفت: من قبل از این اتفاق به وزارت ورزش هشدار داده بودم چونکه بچه‌ها از شرایط خیلی ناراضی بودند. سرپرست قبلی فدراسیون گفت ورزشکاران را به مرخصی فرستاده‌ایم در حالی که اصلا اینگونه نبوده و آنها به نشانه اعتراض اردوها را ترک کرده و دست به اعتصاب زده‌اند.

میلاد همچنین گفت: من برای کمک به قایقرانی از همین تریبون اعلام آمادگی می‌کنم. ما بهترین روزهای فصل آماده‌سازی را از دست می‌دهیم و مطمئن هستم که نتایجی که در مسابقات قهرمانی آسیایی گرفته‌ایم به گونه‌ای نیست که با آن در بازی‌های آسیایی بتوانیم نتیجه بگیریم. باید به خاطر قایقرانان به آنها کمک کرد. ورزشکاران انگیزه ندارند و نیاز به حمایت مالی و انگیزشی دارند و باید به آنها کمک کرد.