دامغان - خبرگزاری مهر: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان گفت: قرآن، چون بارانی بهاری است که روح کویری ما را سیراب می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مصطفی تقوی ظهر شنبه در جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی محافل قرآنی در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان اظهار داشت: قرآن، روحیۀ تقوا و جوانمردی را در انسان تقویت کرده و او را از کینه، نفاق، حسد و دنیا خواهی دور می‌کند.

وی اضافه کرد: قرآن، چون بارانی بهاری است که بر زمین خشک و مرده جاری می‌شود و آن را سرشار از طراوت و صفا می‌کند و قرآن انسان را از گمراهی نجات می دهد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان با بیان اینکه اجرای برنامه محفل انس با قرآن در ترویج فرهنگ عظیم قرآنی در میان افراد جامعه تاثیرگذار است اظهار داشت:  برگزاری محافل انس با قرآن طی سال‌های اخیر رنگ و بویی قرآنی به جامعه بخشیده است.

 تقوی تصریح کرد: برگزاری محافل قرآنی از دستاوردهای دینی انقلاب اسلامی است که باعث سلامت روانی و فضای معنوی در جامعه می‌شود.

وی در پایان، برگزاری محافل قرآنی در سطح شهرستان را باعث شکوفایی استعدادهای قرآنی و همچنین ایجاد اشتیاق و علاقمندی به قرآن کریم در بین قشر جوان و نوجوان دانست.

در این جلسه مقر شد سومین محفل انس باقرآن در بیست و هشتم ماه صفر در مسجد رسول اکرم (ص) شهرک بهارستان دامغان با حضور قاری بین المللی و قاری حرم امام رضا (ع) حمید رضا احمدی وفا (علاج گردی) برگزار شود.