تبریز – خبرگزاری مهر: تیم شهرداری تبریز از چارچوب بازی های هفته یازدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور به مصاف شهرداری اراک می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته یازدهم رقابتهای فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور امروز (یکشنبه) با انجام تنها دیدار باقیمانده به پایان می رسد و در آن تیم شهرداری تبریز در خانه به دیدار شهرداری اراک می رود.

این دیدار که قرار بود شنبه برگزار شود، به دلیل آماده نبودن زمین مسابقه و فراهم نبودن شرایط برگزاری بازی به دلیل یخ زدگی، به امروز موکول شده است.

شهرداری تبریز هم اکنون با 14 امتیاز در رده ششم جدول گروه "ب" این رقابتها قرار دارد و در صورت پیروزی می تواند فاصله خود با تیم پنجم جدول را به یک امتیاز کاهش دهد.

البته شاگردان مهدی پاشازاده یک بازی عقب افتاده هم با تیم کارون خوزستان دارند که با پیروزی در آن بازی می توانند در جمع سه تیم بالای جدول قرار بگیرند.

بر اساس برنامه اعلامی دیدار معوقه شهرداری تبریز با کارون خوزستان روز پنجشنبه پنجم دی برگزار خواهد شد.

اما تیم شهرداری اراک که امروز میهمان همنام تبریزی خود خواهد بود، با هشت امتیاز در رده سیزدهم جدول این گروه جای گرفته است و پیروزی در تبریز می تواند آنها را حداقل یک پله در جدول بالاتر ببرد.

دیدار تیم های شهرداری تبریز و شهرداری اراک از چارچوب بازی های هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 14 فردا یکشنبه اول دی در ورزشگاه شهید توانا (اختصاصی شهرداری تبریز) برگزار می شود.

سایر دیدار های هفته یازدهم روز های جمعه و شنبه برگزار شده بود.