روسای برخی هیات‌ها که برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو در خانه تکواندو بسر می‌برند، با برگزاری نشستی قصد تنظیم بیانه‌ای در حمایت از رئیس پیشین این فدراسیون را دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان شنبه شب با انتشار اطلاعیه‌ای لغو مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو را اعلام و عنوان داشت دفتر امور مجامع زمان جدید برگزاری مجمع را اعلام می‌کند.

با انتشار این اطلاعیه و در حالیکه انتظار می‌رفت مسئولان هیات‌هایی که از شهرستان‌ها برای حضور در مجمع در تهران حضور دارند، به شهرهای خود بازگردند، با درخواست برخی نزدیکان فدراسیون و دعوت از نمایندگان ورزشکاران، ساعاتی قبل نشستی را در محل فدراسیون تشکیل دادند.

در این نشست که سیدمحمدپولادگر، حسن ذوالقدر و آرش فرهادیان حضور داشتند، برخی نزدیکان فدراسیون در تلاش برای انتشار بیانیه‌ای با امضا اعضای مجمع در حمایت از پولادگر هستند، هر چند پس از گذشت دقایقی پولادگر جلسه را ترک کرد.

شنیده‌ها از داخل این جلسه حاکی از آن است برخی از نزدیکان فدراسیون ‌در حال متقاعد کردن مسئولان هیات‌ها برای انتشار این بیانیه هستند اما تعدادی از مسئولان، با نگاه منطقی به موضوع خواستار تمکین از تصمیم وزارت ورزش و جوانان هستند.