هافبک تیم فوتبال استقلال اعلام کرد از جشنی که از سوی مسئولان این باشگاه تهرانی به مناسبت میلاد حضرت مسیح (ع) برایش گرفته‌اند، غافلگیر شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت  باشگاه استقلال، به مناسبت میلاد حضرت مسیح (ع) برای آندرانیک تیموریان و جی‌لوید ساموئل جشنی از سوی باشگاه استقلال انجام گرفت که ساموئل در گفتگویی در خصوص برپایی این جشن و وضعیت تیم استقلال به سوالات مطرح شده پاسخ داد:

*در خصوص جشنی که برای شما گرفته شد چه نظری دارید؟
- خیلی خوشحال شدم و وقتی در تمرین حضور پیدا کردم از این اتفاق شوکه شدم. جشن غافلگیر‌کننده‌ای بود و باید از لطف باشگاه استقلال و کادرفنی و بازیکنان تیم تشکر کنم.

* در سال جدید چه آرزویی داری؟
- آرزو می‌کنم بیشتر خانواده‌ام را ببینم. دوری آنها طی این مدت خیلی برایم سخت بود. دعای دیگری که می‌توانم داشته باشم، سلامتی خانواده و نزدیکانم است. امیدوارم همه در سال جدید سالم باشند و هیچ احساس ناراحتی نداشته باشند.

* بعد از چند روز در تمرینات استقلال حضور پیدا کردید، مشکل‌تان حل شد؟
- مشکل خاصی نبود و الان هم مشکلی ندارم. البته تصمیم گرفته‌ا‌م در این باره صحبت نکنم و اگر مطلبی در این مورد از طرف من چاپ شد، به دور از واقعیت است.

* با توجه به اینکه چند روزی در تمرینات تیم حضور نداشتید، بدن‌تان آماده است؟
- در این چند روز خودم به صورت اختصاصی تمرین کرده بودم و خوشبختانه مشکلی از جهت آمادگی ندارم تا با تمام توان در خدمت تیم باشم.

* چه پیش‌بینی از بازی با ملوان دارید؟
- بازی خیلی سختی است و از آنجا که جایی برای جبران امتیاز وجود ندارد. ما باید خیلی تلاش کنیم تا ملوان را از دور رقابتها حذف کنیم. امیدوارم بتوانیم با ارائه یک بازی خوب و حضور تماشاگران‌مان در ورزشگاه‌ به برتری رسیده و به دور بعد صعود کنیم.