کرمانشاه - خبرگزاری مهر: رئیس هیات بسکتبال کرمانشاه از ناکامی نمایندگان استان در سوپرلیگ بانوان و دسته اول قهرمانی باشگاه های کشور خبر داد.

محسن اخوان گوران در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت تیم های بسکتبال کرمانشاه که در لیگ های کشوری مشغول مسابقه هستند، اظهار داشت: هواپیمایی معراج نماینده استان در سوپر لیگ بسکتبال بانوان و لبنیات مانیزان نیز نماینده استان در لیگ دسته یک است.

وی افزود: در هفته دوم از دور برگشت مسابقات سوپر لیگ بانوان تیم هواپیمایی معراج به مصاف کشاورزی قزوین رفت اما با نتیجه 83 بر 60 نتیجه را به حریف واگذار کرد.

اخوان گوران یادآور شد: تیم بسکتبال بانوان کرمانشاه با حداقل هزینه در این مسابقات حضور یافته و با بدشانسی در گروهی نیز قرار گرفت که سه تیم اول سالیان اخیر کشور در آن حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بضاعت تیم، بانوان کرماناه در مسابقات سوپرلیگ بدکار نکرده اند و امیدواریم بتوانند در پایان مسابقات خود را در این مسابقات نگه دارند.

رئیس هیات بسکتبال کرمانشاه در ادامه به وضعیت تیم لبنیات مانیزان نماینده استان در مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه های کشور نیز اشاره کرد و گفت: این تیم هم در هفته دهم روز گذشته به مصاف بهشت هیرکان رفت و در پایان با حساب 90 بر 67 مغلوب حریف خود شد.

اخوان گوران اظهار داشت: تیم مانیزان کرمانشاه هم اکنون از 10 مسابقه ای که انجام داده است با پنج پیروزی داخل خانه و پنج شکست خارج از خانه و به ثمر رساندن 621 گل در مقابل 644 گلی که در یافت کرده است با 15 امتیاز رده ششم را به خود اختصاص داده است.

وی خاطرنشان کرد: این تیم در هفته یازدهم و پایانی دور رفت روز جمعه هفته جاری 13 دی ماه میزبان کاله مازندران تیم پنجم گروه خواهد بود.