پرویز پرستویی و سهیلا گلستانی در فیلم سینمایی "ضد نور" به کارگردانی کاوه سجادی حسینی همبازی شدند.

کاوه سجادی حسینی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: تا امروز حضور پرویز پرستویی و سهیلا گلستانی در فیلم سینمایی "ضد نور" قطعی شده و به زودی اسامی دیگر بازیگران مورد نظر نیز اعلام خواهد شد. از دیگر عواملی که در "ضد نور" با من همکاری خواهند داشت علیرضا برازنده مدیر فیلمبرداری، مجید کریمی مدیر تولید و نوید سجادی حسینی عکاس هستند.

وی در پاسخ به این که پرویز پرستویی و سهیلا گلستانی به تازگی در فیلم هایی مانند "مهمان داریم" محمد مهدی عسگرپور و "امروز" به کارگردانی میرکریمی نیز همبازی بوده‌اند و این نمی‌تواند به تکرار فضای فیلم‌ها بینجامد؟ توضیح داد: تا آنها که من اطلاع دارم پرستویی و گلستانی در فیلم "مهمان داریم" با هم آشنا شدند. در فیلم "امروز" نیز اول سهیلا گلستانی انتخاب شده بود و بعد پرویز پرستویی بازی در این فیلم را پذیرفت.

کارگردان فیلم سینمایی "شب، بیرون" ادامه داد: اوایل سال جاری که نگارش فیلمنامه فیلم سینمایی "ضد نور" را به پایان رساندم با پرویز پرستویی برای حضورش در این فیلم سینمایی صحبت کردم و او نیز بازی در این فیلم را پذیرفت. به هر حال نقشی که پرستویی و گلستانی در "ضد نور" ایفا می کنند، کاملا متفاوت با 2 فیلمی است که تا امروز باهم همبازی بودند. البته "ضد نور" قرار است در جشنواره سال آینده شرکت کند و بی شک فاصله نمایش آن با دو فیلم دیگر زیاد است و از تکرار فاصله می گیرد.

سجادی حسینی در پایان گفت: "ضدنور" هفته آخر دی ماه در انزلی جلوی دوربین می رود و فضای فیلم ایجاب می کند تا به صورت نگاتیو فیلمبرداری شود.

"ضد نور" اثری اجتماعی با درامی عاشقانه است. داستان فیلم در شهر انزلی و تالاب انزلی اتفاق می‌افتد. به گفته سجادی راوی این فیلم سینمایی نئو نوآر یک ضد قهرمان است که نمی‌توان شخصیت آن را کاملا سیاه دانست بلکه یک شخصیت خاکستری دارد و بیشتر درباره مسئله طمع در جامعه امروزی است. نگارش فیلمنامه این فیلم سینمایی توسط کاوه سجادی حسینی و تایماز افسری انجام شده است.

سجادی حسینی در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، با فیلم "شب، بیرون" حضور خواهد داشت. "ضد نور" دومین فیلم سینمایی سجادی حسینی است که تهیه کنندگی آن را همایون اسعدیان برعهده دارد.