خرم آباد - خبرگزاری مهر: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان از برگزاری یادواره شهدای کارگر این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد ویسکرمی صبح شنبه در جلسه شورای رفاه استان لرستان اظهار داشت: یادواره شهدای کارگر استان همزمان با دهه فجر سالجاری در این استان برگزار می شود.

وی با اشاره به برنامه های پیش بینی شده شورای رفاه لرستان در ایام دهه فجر سالجاری عنوان کرد: غبارروبی گلزار شهدا از سوی فعالان اقتصادی، کارگران، تولیدکنندگان و تعاونگران استان لرستان یکی دیگر از برنامه های پیش بینی شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان همچنین برپایی نمایشگاه دستاوردهای واحدهای تولیدی لرستان را یکی دیگر از این برنامه ها عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه با محوریت دستاوردها و طرحهای دانش بنیان در مرکز استان برپا می شود.

ویسکرمی بازدید از واحدهای تولیدی استان را یکی دیگر از برنامه های دهه فجر در استان برشمرد و ادامه داد: همچنین جشنهای مختلف با حضور جامعه تحت پوشش شورای رفاه استان لرستان در همه شهرستانهای لرستان برگزار می شود.

وی دیدار فعالان بخش تولید با نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد را یکی دیگر از برنامه های پیش بینی شده در ایام دهه فجر سالجاری دانست و افزود: مشابه این برنامه در همه شهرستانهای استان در دیدار با ائمه جمعه شهرستان ها پیش بینی شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان کوهپیمایی کارگران و خانواده های آنها در محل بام خرم آباد، برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی و ... در سطح کارگران تحت پوشش شورای رفاه استان را از دیگر برنامه های این شورا در دهه فجر عنوان کرد.

ویسکرمی همچنین با اشاره به افتتاح طرحهای تولیدی دستگاههای عضو شورای رفاه در دهه فجر بیان داشت: در این راستا به این دستگاهها ابلاغ شده که طرحهای تولیدی آماده افتتاح خود را به این شورا معرفی کنند.