"چند مترمکعب عشق" ساخته جمشید محمودی هم اکنون در مرحله صداگذاری قرار دارد تا اولین حضور کارگردانش در جشنواره فیلم فجر را رقم بزند.

به گزارش خبرنگار مهر، این فیلم که در سکوت خبری ساخته شده است اولین کار بلند سینمایی جمشید محمودی به شمار می‌رود که در بخش نگاه نو سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر پذیرفته شده است.

شنیده می‌شود این فیلم‌اولی یکی از آثار مطرح این دوره از جشنواره به شمار می‌رود و توانسته نظر هیات انتخاب را به خود جلب کند.

"چند متر مکعب عشق" هم اکنون توسط امیرحسین قاسمی در مرحله صداگذاری قرار دارد و به زودی برای نمایش در جشنواره فجر آماده خواهد شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: عبدالسلام که یک مهاجر افغان است، به همراه دخترش مرونا در یک کارگاه مشغول کار و زندگی است. عشقی در راه است عشق صابر به مرونا، عشقی که فرجامش را هیچ کس نمی داند، نه صابر، نه مرونا و نه حتی عبدالسلام...

در "چند متر مکعب عشق" ساعد سهیلی، حسیبا ابراهیمی، نادر فلاح، علیرضا استادی و مسعود میرطاهری بازی می‌کنند.

عوامل تولید این فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: جمشید محمودی، تهیه‌کننده: نوید محمودی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، مدیرصدابرداری: مهدی صالح کرمانی، چهره پرداز: نوید فرح مرزی، طراح صحنه و لباس: آبتین برقی، تدوین: سپیده عبدالوهاب، صداگذار: امیر حسین قاسمی و عکاس: فتاح زینوری.