یکی از دو قهرمان حاضر در مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو به دلیل سفر زيارتی به مکه مکرمه حضور در این مجمع را از دست داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا نصرآزادانی که به عنوان یکی از اعضای مجمع انتخاب شده و قرار بود در مجمع روز چهارشنبه شرکت کند فردا دوشنبه برای حضور در سفر زيارتی راهی مکه مکرمه خواهد شد. به همین دلیل بهنام اسبقی جایگزین وی شده و قرار است در مجمع انتخابات فدراسیون تکواندو شرکت کند.
 
از میان 31 رئیس هیات که در مجمع حضور دارند روسای هیات های ایلام، کردستان و هرمزگان با سرپرست اداره می شوند و طبق قانون سرپرست حق رای ندارد. پولادگر نیز چون زمان قانونی مديريتش در فدراسیون پایان يافته و حتی حکم سرپرستی ندارد ، حق رای نخواهد داشت. 
 
بهنام اسبقی به همراه محمد باقری معتمد در بخش مردان و فاطمه اسدپور در بخش بانوان به عنوان نماینده ورزشکاران در مجمع حاضر می شوند. سیروس رضایی رئیس کمیته داوران نماینده این بخش خواهد بود و بیژن مغانلو سرمربی تیم ملی هم به عنوان نماینده مربیان در مجمع حاضر می شود. قوامین و شهرداری ورامین هم نماینده باشگاه‌ها در مجمع هستند. نمایندگان وزارت علوم، کارگران، آموزش و پرورش نیروهای مسلح، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نیز در مجمع حاضر می شوند.
 
مجمع انتخابات فدراسیون تکواندو ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 11 دیماه در محل سالن همایش‌های آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد.