زنجان -خبرگزاری مهر: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: حماسه 9 دی پیوند بین مردم و نظام جمهوری اسلامی را محکم کرد چرا که مردم حضور پرشوری در این روز داشتند.

محسن علیمردانی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: حضور مردم در این روز اعتماد به نظام جمهوری اسلامی بود.

وی اظهار داشت: این روز علاقه مردم به رهبری و نظام را بیشتر کرد و این امر هم خشم دشمنان را بر افروخته تر کرد چرا که دشمن می خواست فتنه های خود را اجرایی کند ولی نتوانستند نقشه خود را اجرایی کنند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: تظاهرات دشمن شکن نهم دی پاسخ کوبنده به  دشمنان انقلاب و اصحاب فتنه بود و مردم باحضور گسترده خودبه جهانیان ثابت کردند تا آخرپشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند.

علیمردانی گفت: اتحاد، بصیرت و غیرت دینی مردم،  و منویات مقام معظم رهبری و عاشورای حسینی بود که آن حماسه بزرگ نهم دی را رقم زد .

وی نقش رهبری در سالم ماندن انقلاب را  مهم عنوان کرد و گفت: دشمنان انقلاب با برنامه ریزی های ی خود در مکان های مختلف در صدد بی هویت کردن ایران و آسیب رساندن به نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: فتنه سال 88 جز با حضور مردم دفع نمی‌شد.

علیمردانی تاکید کرد: مردم  همانطور که در طول 34 سال گذشته در برابر دشمنان ایستادگی کردند در فتنه سال 88 هم برنامه های فتنه انگیز دشمن را خنثی کردند و همیشه همپا و پشتیبان نظام خواهند بود.