هافبک تیم فوتبال ملوان انزلی با انتقاد شدید از علیرضا فغانی داور دیدار این تیم با استقلال، گفت: داوران همیشه با دو تیم استقلال و پرسپولیس مهربان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، مازیار زارع بعد از شکست تیم ملوان برابر استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما در این بازی خوب نبودیم و حق استقلال بود که پیروز شود ولی نمی‌دانم چرا فغانی یکدفعه جلال رافخایی را اخراج کرد.

وی افزود: در بازی قبلی ما با پرسپولیس، بازیکنان حریف بازیکن ما را از وسط نصف کردند ولی داور با آنها کاری نداشتند! چون آنها استقلال و پرسپولیس هستند و داوران با این دو تیم مهربانند.

هافبک ملوان در ادامه انتقاداتش از فغانی، تاکید کرد: فغانی واقعا بد صحبت می‌کند و لحن بدی دارد. او باید درست صحبت کند. حالا چون ایشان وسط زمین همه کاره هستند، باید اینطور حرف بزند؟ باز هم می‌گویم داوران با استقلال و پرسپولیس مهربان هستند بخصوص فغانی که لحن صحبت‌هایش در شان داور بین المللی نیست.

تیم‌های فوتبال استقلال و ملوان بندرانزلی در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی باشگاه‌های کشور امروز یکشنبه به مصاف یکدیگر رفتند که تیم استقلال با دو گل حریف خود را شکست داد.