زنجان -خبرگزاری مهر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، به حماسه بی بدیل 9 دی سال 88 اشاره کرد و گفت: این حماسه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را تثبیت کرد.

سید سعید حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: مردم در بهمن ماه سال 88 با حضور پرشور خود در انتخابات ریاست جمهوری به دشمنان نظام و انقلاب ثابت کردند که همیشه پشتیبان نظام و رهبری هستند.

وی این حضور را کم نظیر دانست و اظهار داشت: مردم با حضور 85 درصدی پای صندوقهای رای پایبندی خود را به امام و خون شهدا نشان دادند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: استکبار به سر کردگی آمریکا برای سال 88 فتنه انگیزی و برنامه ریزی می کرد و در روز عاشورا خشم مردم را بر انگیختند چرا که در این روز به امام حسین(ع) و شهدای کربلا و نظام توهین شد.

حسینی تاکید کرد: مردم با حضور خود در 9 دی ماه حماسه ای بی بدیل رقم زدند و در این میان مقام معظم رهبری با بصیرت خود مردم را هدایت کردند.

وی در ادامه گفت: دشمن 34 سال است که نظام جمهوری اسلامی ایران را مورد هجمه قرار داده و با انواع ترفندها و برنامه ها درصدد براندازی نظامداشته است ولی تا کنون با حضور مردم و ولایت، توطئه ها خنثی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ، به ویژگیهای این حماسه بزرگ اشاره کرد و افزود: این حماسه کاملا مردمی بود چرا که در 22 بهمن ماه و 15 خردادماه هم مردم با حضورشان مسئولیت پذیر بودن خود را در مقابل اسلام و نظام به دشمن نشان دادند.

حسینی افزود: در این میان هدایت ها و تدابیر رهبری ویژگی دیگر این حماسه بود.

وی تصریح کرد: در روز 9 دی جوان و پیر در خیابانها بودند و با این حرکت گسترده خود به دشمن نشان دادند که مدافع امام و انقلاب هستند که در این میان نسل سوم حضور بسیار گسترده دراین روز داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان یادآور شد: اتحاد، بصیرت و غیرت دینی مردم، هدایت های ولایت و رهبری و بویژه اهل بیت(ع) و عاشورای حسینی بود که حماسه بزرگ نهم دی را رقم زد.