مرحله دوم رقابتهاي انتخابي درون اردويي تيم ملي نوجوانان پسر با حذف 5 تکواندوکار در خانه تكواندو برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستين مرحله از اردوي تيم نوجوانان پسر، به منظور حضور در مسابقات قهرماني جهان 2014 چين تايپه و كسب سهميه المپيك، از روز چهارشنبه بيستم آذرماه در خانه تكواندو آغاز که در نهایت روز یکشنبه با برگزاری مسابقات انتخابی به پایان رسید.
 
در اين دوره از اردو تكواندوكارانی از استان هاي البرز،‌ زنجان، قزوين، تهران،‌ مازندران، گيلان، اصفهان، آذربايجان غربي و قم زير نظر محمدرضا زوار به عنوان سرمربي، حسين نعيمي از تهران، يوسفعلي حاجي پور از مازندران، رضا ياري از البرز و سعيد رمضاني از اصفهان به عنوان كمك مربي و وحيد عبدالهي به عنوان مربي بدنساز، تمرينات آماده سازي خود را پيگيري مي كنند.
 
در پایان مسابقات 24 تکواندوکار جواز حضور در مرحله بعد اردو را دريافت کردند. مهدي اسحاقي از البرز و حسين حيدري از زنجان در وزن  وزن اول، محمداصلاني از قزوين و نريمان مريداني از البرز در وزن وزن دوم ، هادي طيراني ولي پور از البرز، رضا يعقوبي از گيلان و محمد خدابخشي از اصفهان در وزن سوم، فرشاد خرسندي از اصفهان، كامران امانلو از زنجان و سورن محمديان از تهران در وزن چهارم ، رضا جعفرپور از مازندران، نيما معظمي از تهران وعلي بختياري از قم در وزن پنجم، فرشاد منصفي از تهران و كميل دلپاك از آذربايجان غربي در  وزن ششم، مهدي ملكي از تهران و محمد صفايي از قم در وزن  هفتم  به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
 
همچنین دانيال صالحي مهر از مازندران و محمدباقر جزيني از تهران در وزن هشتم، علي جباري از اصفهان، ابوالفضل احمدي از تهران و مسعود قهرماني از زنجان در ونز نهم و اميرحسين اميدي به همراه  فرشاد قياسي از تهران در وزن دهم جواز حضور در اردوی تیم ملی را دريافت کردند. دور جدید تمرینات این تیم از امروز دوشنبه در خانه تکواندو پیگیری می شود.
 
رقابتهاي كسب سهميه المپيك نوجوانان از تاريخ 29 اسفند سال جاري تا يكم فروردين ماه و ديدارهاي قهرماني جهان از تاريخ 3 الي 6 فروردين ماه 1393 به ميزباني چين تايپه برگزار مي شود.