سرپرست فدراسیون تکواندو با بیان اینکه 10 نفر برای ریاست این فدراسیون ثبت نام کرده‌اند، گفت: تا به امروز خبری مبنی بر تعطیلی روز چهارشنبه اعلام نشده بر این اساس انتخابات را در موعد مقرر و مطابق قانون برگزار خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، محمود صیدانلو با بیان اینکه روز یکشنبه با حضور ذالقدر، دبیر فدراسیون تکواندو و محمد پولادگر، رییس پیشین، این فدراسیون را تحوبل گرفتم، اظهارداشت: شرایط مطابق مقررات و قوانین موجود برای برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون تکواندو آماده است. این انتخابات صبح روز چهارشنبه 11 دی‌ماه ساعت 10:30 در آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد.

صیدانلو در مورد وضعیت حضور هادی ساعی گفت: آقای ساعی از قهرمانان پرافتخار ایران است  و باید مراحل قانونی حضور در انتخابات ریاست تکواندو را خودشان پیگیری کنند.

سرپرست فدراسیون تکواندو درمورد احتمال تعطیلی چهارشنبه از سوی دولت و تکلیف برگزاری مجمع انتخاباتی تکواندو گفت:  تا الان چیزی اعلام نشده ولی اگر چنین موضوعی اتفاق بیفتد دبیرخانه امور مجامع مساله را بررسی می‎کند و تصمیم لازم را خواهد گرفت.