قم - خبرگزاری مهر: تیم والیبال سفیر قم دومین بازی خود از دور برگشت مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور را در مقابل تیم پرقدرت فولاد عظیمی گنبد برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدارهای دور برگشت فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور در حالی از یکشنبه پانزدهم دی ماه با جدال مدعیان راهیابی به لیگ برتر والیبال ادامه می‌یابد که تيم واليبال سفير قم در خانه برابر تیم اول گروه دوم به میدان خواهد رفت.

نماینده والیبال قم که با کسب رتبه ششم گروه دوم، بازی های خود در نيم فصل نخست پيکارهاي ليگ دسته اول واليبال قهرماني باشگاه هاي کشور را به پایان رسانده، در آغاز دور برگشت باخت به تیم مقاومت شهرداری ارومیه را در کارنامه دارد و هم اکنون نیز باید در خانه جدال سختی با صدرنشین گروه دوم داشته باشد.

این در شرایطی است که امسال رقابت هاي واليبال قهرماني باشگاه هاي دسته اول کشور با حضور 18 تيم در دو گروه 9 تيمي به انجام می رسد و هر هفته يک تيم از هر گروه استراحت خواهد داشت در حالي که تيم سفير به عنوان نماينده قم در اين پيکارها حضور یافته است.

در گروه دوم اين رقابت‌ها و در پايان نيم فصل نخست بازي‌هاي مرحله گروهي، هم اکنون تيم فولاد عظيمي گنبد با کسب 19 امتياز در صدر جدول رده بندي ايستاده است در حالي که جدي‌ترين تعقيب کننده هاي اين تيم مناطق نفت خيز جنوب و شهرداري دزفول هستند و مکان هاي دوم و سوم جدول را در اختیار دارند.

همچنين تيم واليبال مقاومت شهرداري اروميه در مکان چهارم جاي دارد، کاله جوان مازندران پنجم است و تیم والیبال سفير قم در رده ششم جاي دارد و در شرایط فعلی وضعیت این گروه به شکلی است این شش تیم شانس اصلی صعود به عنوان یکی از چهار تیم راه یافته به مرحله پلی آف محسوب می شوند.

با توجه به اينکه چهار تيم از اين گروه به پلي آف ليگ برتر صعود مي کند، در هفته دوم بازی های دور برگشت جدال سفیر قم با فولاد عظیمی گنبد از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و سفیر قم باید در بازی های آتی بیشتر به فکر شکست حریفان باشد.

بازی سفیر قم با فولاد عظیمی گنبد در حالی از ساعت 16 روز یکشنبه 15 دی ماه در سالن شهید رضائیان قم برگزار می شود که تیم فولاد عظیمی گنبد در حال حاضر صدرنشین گروه دوم مرحله مقدماتی مسابقات فصل جاری لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور است و در دیدار رفت دو تیم که در گنبد برگزار شد با نتیجه سه بر صفر تیم والیبال سفیر قم را با شکست مواجه کرده است و حالا سفیر انگیزه زیادی دارد که این باخت را برابر صدرنشین گروه دوم این رقابت ها تلافی کند.

نتایج بازی های تیم سفیر قم در 9 هفته سپری شده از بازی های لیگ دسته اول والیبال کشور:

هفته اول: سفير قم 2- 3 شهرداري اروميه

هفته دوم: فولاد عظيمي گنبد 3- صفر سفير قم

هفته سوم: سفير قم 3- صفر شهرداري همدان

هفته چهارم: کاله جوان 1- 3 سفير قم

هفته پنجم: سفير قم 2 – 3 شهداي ورزش کرمانشاه

هفته ششم: مناطق نفت خيز جنوب 3 – 1 سفير قم

هفته هفتم: سفير قم 3 – 1 شهرداري ملکان

هفته هشتم: شهرداري دزفول 3 – 1 سفير قم

هفته نهم: مقاومت شهرداري اروميه 3– 1 سفير قم