رئیس فدراسیون تکواندو با بیان اینکه هادی ساعی مثل پسرش می ماند گفت: بعید می دانم ساعی حاضر شود مسائل داخلی تکواندو را به گوش افرادی برساند که دشمن ایران هستند و نمی خواهند بالا رفتن پرچم کشور ما در مجامع بین المللی را ببینند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد پولادگر پس از انتخاب به عنوان رئیس چهار سال آینده فدراسیون تکواندو و باقی ماندن در سمت قبلی اش به سوالات خبرنگاران در مورد اتفاقات و حاشیه هایی که پیرامون مجمع این فدراسیون بوجود امد پاسخ گفت.

وی با تشکر از اهالی رسانه به خاطر حمایت هایی که از تکواندو داشته اند در مورد برنامه هایش برای چهار سال آینده تکواندو گفت: اگر برنامه های من را شنیده باشید اخلاق مداری در اولویت ماست. قهرمانی هر چقدر که مهم و با ارزش باشد زمانی که بی اخلاقی در آن وجود داشته باشد حاشیه هایی را ایجاد می کند که ما تاکنون در فدراسیون شاهد آن نبوده ایم.

وی ادامه داد: امیدوارم خدا این توفیق را بدهد که بتوانم صفات اخلاقی را که اساس و مبنای دین ماست در فدراسیون اجرا کنم. خیلی از مواردی که ما دچار این حاشیه ها می شویم به خاطر این است که مسائل اخلاقی را فراموش می کنیم. امیدوارم این دوره بتوانم اخلاق مداری را در ورزش خودمان رشد دهم و به اهدافی که داریم برسیم.

رئیس فدراسیون تکواندو در پاسخ به این پرسش که آیا تغییراتی در فدراسیون خواهید داشت یا نه؟ گفت: تغییرات علت دارد. هر جایی که لازم باشد و ما بدانیم که با تغییرات و اصلاحات و ارزیابی رفع مشکلات می توانیم به اهدافمان برسیم قطعا این تغییرات را اعمال خواهیم کرد.  یک جمع زمانی موافق و همراه هستند و می توانند کار را پیش ببرند که مشکلی نداشته باشند. افرادی که دنبال گرفتن اشکال هستند نه تنها به روند کار کمک نمی کنند بلکه جلوی کار را هم می گیرند.

رئیس فدراسیون تکواندو در پاسخ به این پرسش که ساعی عنوان کرده به فدراسیون جهانی شکایت می کند، گفت: من هم این موضوع را شنیدم اما بعید می دانم ساعی این کار را بکند. روال انتخابات روال همیشگی بود و همه شاهد بودند که انتخابات با همان شرایط گذشته برگزار شد. فکر نمی کنم این کار درستی باشد که ما مسائل داخلی را به گوش کسانی برسانیم که خیر و صلاح ورزش ما را نمی خواهند و دشمن همه حرکت‌های ما هستند. آنها کسانی هستند که خوشحال نمی شوند ما روی سکو باشیم و پرچم کشورمان بالا برود. به همین خاطر هادی ساعی هم قطعا این کار ار انجام نخواهد داد.

وی در مورد برگزاری مجامع طبق قوانین نیز گفت: من 18 سال سابقه صنعتم را به خاطر تکواندو کنار گذاشتم و استعفا دادم. این قانون است و همه باید تمکین کنند. اعتقاد من این است که اساسنامه فدراسیون ها باید در دستور کار وزارت ورزش قرار بگیرد و برای هر فدراسیون اساسنامه مختص خودش نوشته شود. باید تغییراتی در اساسنامه کلی صورت گیرد و براساس هر رشته اساسنامه ای منطبق با آن رشته داشته باشیم.

پولادگر در مورد استفاده از ذوالقدر در تکواندو نیز گفت: تکواندو همواره باید از تجربه ذوالقدر استفاده کند. تجربه ایشان با صرف هزینه از بیت المال بدست آمده و باید برای کشور استفاده شود.

رئیس فدراسیون تکواندو در پایان به اظهار نظر در مورد هادی ساعی پرداخت و گفت: ساعی مثل پسر من است و آنقدر که من با هادی در سفر بوده ام با پسرم سفر نرفته ام. هیچ رقابتی بین ما وجود نداشت و این اختلافات و حس رقابت هم از سوی مطبوعات ایجاد شده بود!