بوشهر - خبرگزاری مهر: استاندار بوشهر گفت: جابجایی مدیران و کارکنان به منزله ناتوانی آنان نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری ظهر چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیران کل حوزه استاندار اظهار داشت: حوزه استاندار از اهمیت و جایگاه و حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و به عنوان ویترین استانداری مطرح است که باید به خوبی مورد توجه قرار بگیرد.

وی خواستار حاکم شدن نظم و انضباط در این حوزه شد و خاطرنشان ساخت: امیدواریم با توجه به این موضوع مهم، ساماندهی دستگاه های اجرایی نیز از این حوزه انجام شود.

استاندار بوشهر همچنین از زحمات عسکر زارعی مدیرکل سابق حوزه استاندار تقدیر کرد و افزود: زارعی زحمات زیادی در این حوزه کشیده اند و نقیصه‌ای در کارشان مشاهده نکردیم اما تغییر و تحول امری طبیعی و اجتناب ناپذیر است و مدیران و مردم منتظر این تحولات هستند.

وی با بیان اینکه عجله‌ای برای تغییرات نداریم، اضافه کرد: تلاش ما این است که در این تغییر و تحولات تعجیل نکنیم و این تحولات در جاهایی که نیاز و ضرورت است، صورت گیرد.

سالاری خاطرنشان کرد: جابجایی کارکنان به منزله ناتوانی آنان نیست و بنا داریم از تجربه ایشان در حوزه‌های مناسب بهره ببریم و خواستار بهره‌مندی از تجربیات ایشان که با هزینه عمومی کشور محقق شده برای بهبود امور هستیم.

استاندار بوشهر در ادامه بیان داشت: انتظار داریم با تغییر و تحولات ایجاد شده در حوزه استاندار شاهد تعامل بیش از پیش این حوزه با دستگاه های اجرایی استان باشیم.

سطح امید را در مردم و جامعه افزایش دهیم/ برنامه‌ریزی مهمترین اصل مدیریت است

مدیرکل جدید حوزه استاندار بوشهر نیز گفت: تلاش ما این است که در راستای ایجاد امید در بین مردم گام های موثر و مثبتی برداریم.

سیداسماعیل موسوی افزود: یکی از مهمترین اصول مدیریت برنامه ریزی است و این حوزه بهترین جا برای برنامه ریزی به منظور تسهیل و تسریع در انجام امور به شمار می رود.

وی اظهار کرد: باید به گونه ای کار کنیم که سیاست ها و اندیشه ها و تصمیم گیری های مدیریت ارشد استان را به نحو مطلوبی به مرحله اجرا درآوریم و بدون شک شروع کار از همین حوزه است.

موسوی بیان کرد: امیدواریم با تدبیر استاندار بومی و پرتلاش استان شاهد رقم خوردن دوره خوب و درخشانی برای استان باشیم.

وی گفت: باید به سمتی برویم که اگر نتوانستیم خواسته های مردم را محقق کنیم اما به گونه ای با آنان برخورد کنیم که سطح امید را در مردم و جامعه افزایش دهیم.

لازم به ذکر است که در این آیین با تقدیر از خدمات و زحمات عسکر زارعی، سیداسماعیل موسوی به عنوان مدیرکل حوزه استاندار بوشهر معرفی شد.