مرحله گروهی مسابقات فوتبال غرب آسیا درحالی با شکست کویت برابر اردن به پایان رسید که پس از این بازی، مراسم قرعه‌کشی انتخاب تیم صعود کننده از گروه B برگزار شد و بحرین به عنوان تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله گروهی هشتمین مسابقات فوتبال غرب آسیا چهارشنبه شب با برگزاری یک دیدار از گروه C به پایان رسید که طی آن تیم فوتبال اردن موفق شد با نتیجه 2 بر مقابل کویت - حریف ایران در مرحله انتخابی جام ملت‌های آسیا - پیروز شده و به عنوان تیم نخست این گروه به مرحله نیمه نهایی راه یابد.

در این بازی که در ورزشگاه "عبدالله بن خلیفه" برگزار شد، سعید مرجان (12) و طارق خطاب (72) برای تیم اردن گلزنی کردند و فهد الهاجری (20- پنالتی) تک گل تیم کویت را به ثمر رساند. ضمن اینکه احمد عتیق بازیکن تیم کویت در دقیقه 49 با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

با این پیروزی تیم اردن با 4 امتیاز به عنوان صدرنشین گروه C و کویت با 3 امتیاز به عنوان بهترین تیم دوم این مرحله از رقابتها، جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را بدست آوردند.

همچنین با توجه به اینکه سه تیم بحرین، عراق و عمان در گروه B این مسابقات، با کسب 2 امتیاز و بدون گل زده و خورده به بازی‌های خود در این گروه پایان داده بودند، کمیته برگزاری مسابقات تصمیم گرفت با انجام مراسم قرعه‌کشی، تیم برتر این گروه را انتخاب کند. این مراسم پس از دیدار کویت و اردن برگزار شد و تیم بحرین با خوش شانسی، به عنوان تیم صعود کننده از گروه B انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بر این اساس برنامه مرحله نیمه‌نهایی رقابتهای فوتبال غرب آسیا به شرح زیر مشخص شد:
شنبه - 14/10/92
* قطر - کویت، ورزشگاه عبدالله بن خلیفه
* اردن - بحرین، ورزشگاه عبدالله بن خلیفه